A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) XIX. Országos Reklámkonferenciáját az előző évhez hasonlóan Egerszalókon, a Saliris Resort Spa & Conference Hotelben rendezi meg 2011. szeptember 27-28-án.
A konferencia aktuális témája a valóság, címe: Reklámkonferencia 2011: Nyiss a valóságra! A rendezvény azt a kérdést járja körül, hogy hol vannak az objektív valóság határai. Programja szerint az alábbiakra kíván válaszolni: "Milyen fókuszokkal és szűrőkkel, illetve milyen fantáziával és neurózisokkal hozzuk létre szubjektív valóságainkat? Hogyan válik a szubjektív valóságokból relatív igazság, sőt mítosz, és hogyan tükröződnek ezek a különféle kiterjesztett valóságokban? A marketingkommunikációs szakma legrangosabb eseménye, a Reklámkonferencia idén a valóságot kutatja a köz- és szakmai gondolkodásban, a gazdaságban, a médiában és a reklámban."
A konferencia szakmai igazgatója 2011-ben Szabó Ákos; illetve az MRSZ-szel együttműködik a legtöbb neves szakmai társszervezet, köztük a DMSZ, az [IAB]?, a MAKSZ, a MEME, az MKMSZ és az MMSZ.
Az első nap délelőtti plenáris szakaszban a három teljesen eltérő látásmódú keynote előadó szerepel: Kerényi Miklós Gábor, az Operettszínház színidirektora; Maharaja Śivarāma Swami, a Krisna Tudat Nemzetközi Szervezetének korábbi angliai, jelenleg magyarországi, romániai és törökországi misszióvezetője; és Dr. Fülöp Márta, az MTA Pszichológiai Kutatóintézet tudományos igazgatója és tudományos főmunkatársa, az ELTE szociálpszichológia professzora.
Az ezt követő szekciók címei és vezetői:
Az első nap délelőtti plenáris szakaszban a három teljesen eltérő látásmódú keynote előadó szerepel: Kerényi Miklós Gábor, az Operettszínház színidirektora; Maharaja Śivarāma Swami, a Krisna Tudat Nemzetközi Szervezetének korábbi angliai, jelenleg magyarországi, romániai és törökországi misszióvezetője; és Dr. Fülöp Márta, az MTA Pszichológiai Kutatóintézet tudományos igazgatója és tudományos főmunkatársa, az ELTE szociálpszichológia professzora.
Az ezt követő szekciók címei és vezetői:
szept. 27-én: Alternatív valóság (Gosztonyi Csaba); Kreatív valóság (Halász Gyula); Működő valóság (Incze Kinga);
szept. 28-án: Valóságos fogyasztó ([Dr. Török Mária]?); Média valóság ([Török Diána]?); Márkázott valóság (Galambos Márton); Kiterjesztett valóság (Szabó Erik).
2011-ben ismét a konferencián adják át az alkotó elméket, kiemelkedőt nyújtó embereket elismerő [Golden Brain]?-díjat.
Kapcsolódó információk: www.reklamkonferencia.hu