Bezár [x]
Már 2517 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) XIX. Országos Reklámkonferenciáját az előző évhez hasonlóan Egerszalókon, a Saliris Resort Spa & Conference Hotelben rendezi meg 2011. szeptember 27-28-án.
 
A konferencia aktuális témája a valóság, címe: Reklámkonferencia 2011: Nyiss a valóságra! A rendezvény azt a kérdést járja körül, hogy hol vannak az objektív valóság határai. Programja szerint az alábbiakra kíván válaszolni: "Milyen fókuszokkal és szűrőkkel, illetve milyen fantáziával és neurózisokkal hozzuk létre szubjektív valóságainkat? Hogyan válik a szubjektív valóságokból relatív igazság, sőt mítosz, és hogyan tükröződnek ezek a különféle kiterjesztett valóságokban? A marketingkommunikációs szakma legrangosabb eseménye, a Reklámkonferencia idén a valóságot kutatja a köz- és szakmai gondolkodásban, a gazdaságban, a médiában és a reklámban."
 
A konferencia szakmai igazgatója 2011-ben Szabó Ákos; illetve az MRSZ-szel együttműködik a legtöbb neves szakmai társszervezet, köztük a DMSZ, az [IAB]?, a MAKSZ, a MEME, az MKMSZ és az MMSZ.
 
Az első nap délelőtti plenáris szakaszban a három teljesen eltérő látásmódú keynote előadó szerepel: Kerényi Miklós Gábor, az Operettszínház színidirektora; Maharaja Śivarā‎ma Swami, a Krisna Tudat Nemzetközi Szervezetének korábbi angliai, jelenleg magyarországi, romániai és törökországi misszióvezetője; és Dr. Fülöp Márta, az MTA Pszichológiai Kutatóintézet tudományos igazgatója és tudományos főmunkatársa, az ELTE szociálpszichológia professzora.
 
Az ezt követő szekciók címei és vezetői:
szept. 27-én: Alternatív valóság (Gosztonyi Csaba); Kreatív valóság (Halász Gyula); Működő valóság (Incze Kinga);
szept. 28-án: Valóságos fogyasztó ([Dr. Török Mária]?); Média valóság ([Török Diána]?); Márkázott valóság (Galambos Márton); Kiterjesztett valóság (Szabó Erik).
 
2011-ben ismét a konferencián adják át az alkotó elméket, kiemelkedőt nyújtó embereket elismerő [Golden Brain]?-díjat.
 
Kapcsolódó információk: www.reklamkonferencia.hu

 


A szócikkhez társított címkék:
konferencia , kreatív , kreatívügynökség , marketing , MRSZ , reklám , reklámkonferencia
Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta