Személyes információk:
Soós Gergely
1971. december 8-án született.
Szakmai előmenetel:
Szakmai pályafutás
2002- (Médiapédiát is működtető) Neo Interactive internetes reklámügynökség alapító-tulajdonosa.
2002-2018 a Neo Interactive tulajdonos-ügyvezetője.
2008- Digitális konferenciák alapítója: DigitalFestival (2008-2010); DotcommerceDay (2010), amely ezen a néven a következő évtől átalakult, és az internetes kereskedelem napja mozgalomként jelentkezett; Enter!Digital (2011-)
2005-2006. A Laboratory Ideas reklámügynökség alapító társtulajdonosa.
2003. az Ogilvy & Mather Budapest reklámügynökség OgilvyInteractive&CRM divíziójának alapítója.
2000-2002. ActiveAgent online médiaügynökség stratégiai igazgatója.
1997-2000. Cash manager a MOL Zrt. treasury-jében.
1994-1995. Trainer az Investement & Management Tanácsadó Kft.-nél.
Tanulmányok
1995-1997. Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, Gazdálkodási Kar.
1990-1994. Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskola.
Egyéb tudnivalók:
Egyéb tapasztalat
2000. EAN Escuela de Administración de Negocios, Bogotá, Kolumbia.
Kétoldalú szerződésen alapuló állami ösztöndíj kutatói tevékenységre.
1994. Müncheni Management Akadémia, "Train the Trainer" tanfolyam, München, Budapest.
Publikációk
- A kommunikáció hamis mítosza (véleménycikk), Index.hu, 2022. április
- Ki uralja az információt? (véleménycikk), Forbes.hu, 2021. február
- FB1G (A Facebook egy... ;)) (véleménycikk) Kreatív Online, 2019. július
- Az igazság nulladik pillanatával a Google nem mond semmi újat (véleménycikk), Kreatív Online, 2018. szeptember
- Van, ami tartalommarketing, és van, ami nem (véleménycikk), Kreatív Online, 2018. május
- Egy ötórás ugrás (cikk a Kreatív Kultúrterror című sorozatában), Kreatív Online, 2017. január
- Humor, rugalmasság, sorozatok (cikk a Kreatív Inspirátor sorozatában), Kreatív magazin, 2014. február
- Ki nyer ma? (vélemény-cikk), Kreatív magazin, 2011. június
- Bombatámadások helyett, Figyelő, 2010. március
- Háló hirdetőknek (interjú), Heti Válasz, 2010. március
- A Digitális Média Tények Könyve évkönyv-sorozat alapító-főszerkesztőjeként az Előszók szerzője (2008, 2009, 2010, 2017, 2018).
- Búcsú a hagyományos marketingtől, Heti Válasz, 2008. február
- A HipeRV magazin főszerkesztője, az Előszó és a Dob meg basszus! cikkek szerzője, 2006-2007.
- Pártháló, Kreatív, 2006. július, 60-62. oldal.
- Internet - a legjobban mérhető média, Marketingpirula, 2005. december.
- Ne féljünk a farkastól!, Kreatív, 2005. december.
- Az első telepeseké a legjobb föld, Marketingpirula, 2005. október.
- Célra tarts! - online targetálás, Marketing & Management, 2004. május, 12-16. oldal.
- Egy ígéret nyomában - Online targetálás: a marketingesek legmerészebb álma, Kreatív, 2004. március, 60-62. oldal.
- Az Internet, mint marketingeszköz, Turizmus Bulletin (a Magyar Turizmus Rt. szakmai folyóirata), 1998. március, 28-38. oldal.
- Interneten a versenyképesség felé, Emberi Erőforrás-Menedzsment folyóirat, 1997. 3-4, 5-29. oldal.
Interjúk:
- Az Excelen sokáig az utolsó sor voltunk, Médiatörténet.hu (MODEM Magyar Online és Digitális Médiatörténet), 2019. május
Előadások
Gyakori előadó a különböző szakmai konferenciákon (Internet Hungary, DigitalFestival, [Elektronikus Kereskedelmi Konferencia]?, [Magyar Fogyasztó]?, Nagy Kreatív Nap, Mfor konferencia stb.).
Előadás videók:
Soós Gergely játékos kedvű "összeesküvés-elmélete" a Google-ről és a ZMOT-ról, Kreatív magazin "Point of Market Entry" konferencia, 2017. szeptember
Digitális. Üzlet. Kerekasztal-beszélgetés szervező, moderátor. Digitália konferencia, 2013. szeptember.
Kapcsolódó információ: