Márkafelépítés:
A Magyar Telekom 2008 őszén bevezette a [T-Com]?, T-Online és [T-Kábel]? márkákat felváltó T-Home márkát.
Az új márka célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piacvezető pozícióját.
A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a korábbanT-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat.
A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a korábbanT-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat.
Egyéb adatok: