Bezár [x]
Már 2516 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Céginformáció:

A Magyar Telekom jogelődje, a 2005. május 2-ig MATÁV néven ismert szolgáltató 1998 decemberében alapította meg az Origo Kft.-t, mely a [tartalomszolgáltatás]? területén tevékenykedett. A távközlési cég egy év kísérleti időszak után elindította kereskedelmi hozzáférés-szolgáltatását, és kidolgozta online médiastratégiáját. A két ág egyesítésével 1999 áprilisában hozta létre internetes leányvállalatát, a MATÁVnetet. 2000. szeptember 1-től a vállalat társasági formája részvénytársaságra változott, 2001. május 2-án pedig Axelero Internet néven folytatta tevékenységét. A 2001. év újdonságaként az Axelero az internetszolgáltatók között elsőként vezette be a [DSL]? technológiára alapozott lakossági és üzleti internetcsomagokat és a kábeltévé-hálózatokon nyújtott internetelérést, megszerezve a kategóriaelsőséget és a piacvezető pozíciót.

 

A vállalat 2005. május 6-tól T-Online Magyarország néven folytatja tevékenységét. A németországi T-Online márka 1995-ben született, amikor az IFA expón bemutatták egy új e-mail szolgáltatás és internet-hozzáférés összecsomagolt változatát. Nagy előrelépést jelentett a T-Online történetében, amikor 1998-ban a Deutsche Telekommal közösen piacra dobták az első ADSL-terméket. A T-Online márka kiterjesztésében jelentős év volt 2002, mivel a vállalat ekkor vezette be szélessávú portálját, a T-Online Visiont, és bemutatta a T-Online Shopot. Ma a T-Online Németország legnagyobb, és az európai piac egyik vezető internet szolgáltatója. Jelen van Ausztriában, Svájcban és érdekeltségein keresztül Franciaországban, Spanyolországban, Portugáliában.

 

A vállalatnál jelenleg több mint 600 munkatárs dolgozik. A T-Online 2006. november 6-án elindította interaktív televíziós (IPTV) szolgáltatását, a T-Home TV-t. 

2008. június végén a Magyar Telekom T-Home néven integrálta a T-Online, T-Kábel és T-Com szolgáltatásait. Az új márkastratégia célja az ügyfelek számára érthetőbb, áttekinthetőbb bemutatása a szolgáltatásoknak.



Egyéb adatok:

Menedzsment

 

Simó György vezérigazgató

Horváth János értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes

Györke Orsolya kommunikációs igazgató

Magyar Gábor ügyfélkapcsolati igazgató

dr. Petrányi Dóra vezető jogi tanácsadó

Tóthmátyás Tibor portáligazgató

Fischer András tartalomszolgáltatási igazgató

Tüdős András  informatikai igazgató

Vörös Sándor emberi erőforrás igazgató

 

Link: http://www.t-home.hu

 


 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta