Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Az üzleti támogatásnak két fajtája van az [adomány]? és a szponzoráció.


A vállalat az adománnyal szemben a szponzorációért cserébe elvár ellentételezést, hisz ez a szervezeti kommunikáció egy műfaja. A szponzoráció által a vállalatnak releváns tevékenységekhez, személyekhez vagy szervezetekhez köthető a márkaneve, ezzel erősítve imázsát, továbbá célcsoportjának nehezen elérhető tagjaihoz is eljut üzenete, valamint a médiában lévő megjelenés is fontos előnyt jelent számára.

 

Adománygyűjtéseket főleg multinacionális vállalatok szerveznek jótékonysági célból. Az adományokért cserébe a támogatók nem várnak viszonzást, de erőteljesen kommunikálják, ezzel is javítva negatív, illetve erősítve pozitív imázsukat.


A vállalati társadalmi felelősségvállalás (corporate social responsibility, CSR) az elmúlt években világszerte egyre inkább előtérbe került. Az egyes vállalatok választanak egy közügyet és azt támogatják elsősorban anyagi javakkal.

 

Leggyakrabban támogatott területek a kultúra, az oktatás, az állatvédelem, az egészségügy, valamint a környezet/környezetvédelem.
 

      








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta