Kampány címe: Viagra Combat
Ügyfél: Pfizer Canada
Márka: Viagra
Ügynökség: [TAXI CANADA INC.]?, Toronto, Kanada
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Film Lions, Arany helyezés, 2009 (Nevezési kategória: termék és szolgáltatás, gyógykészítmények)
A kampány keretén belül 3 film is készült, Antiquing, Strolling és Sporting címekkel.
Reklámfilmek:
A [reklámfilm]? központi témája, hogy amikor a házastársak között véget ér a nemi élet, kényszerhobbik után néznek: sétálás, tv nézés, olvasás. A Viagra ígérete, hogy segít nekik visszakapni az elmúltnak hitt meghittséget. A filmben a nemi életet helyettesítő foglalkozásokról beszélnek a szereplők, amelyek az együttlétek helyébe léptek (és többnyire bosszantó, fárasztó vagy unalmas pótcselekvések), majd elégedetten beszélnek arról, hogy a Viagrának köszönhetően megszűntek ezen pótcselekvések. Érdekesség a filmekben, hogy egyszer nem ejtik ki a szex szót, holott Viagra reklámról van szó.