Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Viagra Combat
Ügyfél:
Pfizer Canada
Márka:
Viagra
Ügynökség:
[TAXI CANADA INC.]?, Toronto, Kanada
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Film Lions, Arany helyezés, 2009 (Nevezési kategória: termék és szolgáltatás, gyógykészítmények)

 

 

A kampány keretén belül 3 film is készült, Antiquing, Strolling és Sporting címekkel.

Reklámfilmek:

 

 


A [reklámfilm]? központi témája, hogy amikor a házastársak között véget ér a nemi élet, kényszerhobbik után néznek: sétálás, tv nézés, olvasás. A Viagra ígérete, hogy segít nekik visszakapni az elmúltnak hitt meghittséget. A filmben a nemi életet helyettesítő foglalkozásokról beszélnek a szereplők, amelyek az együttlétek helyébe léptek (és többnyire bosszantó, fárasztó vagy unalmas pótcselekvések), majd elégedetten beszélnek arról, hogy a Viagrának köszönhetően megszűntek ezen pótcselekvések. Érdekesség a filmekben, hogy egyszer nem ejtik ki a szex szót, holott Viagra reklámról van szó.
 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta