Kampány címe: Dog-Fish
Ügyfél: Volkswagen
Márka: VW Spacefox
Ügynökség: ALMAP BBDO São Paulo, Brazília
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Film Lions, Arany helyezés, 2009 (Nevezési kategória: Termék és szolgáltatás)
Kampány:
A reklámfilm a Volkswagen Spacefox szolgenére épül: „Spacefox. Bármi, amit elképzelsz.”.
A brief szabadon engedte a BBDO kreatívjainak fantáziáját, hiszen egy ilyen szlogen alá bármilyen szokatlan történet is kerekedhet.
A filmben egy szörfös egész napját a tengerparton tölti a teljesen szokatlan kisállatával, ami félig hal, félig kutya. A halebet minden furcsasága ellenére is magával viszi mindenhova, még a Volkswagen Spacefox-ban is együtt utaznak.
Az alapkoncepció, hogy az autó, ugyanúgy mint az haleb, alkalmazkodik a környezethez. Ahhoz, hogy a kutya a gazdival tudjon lenni a tengerparton szörfözés közben, akár a víz alatt is, halakéhoz hasonló képességekre van szüksége, viszont ha már a parton vannak, akkor már a kutya test előnyösebb. Ugyanígy az autó, tengerparta is lehet vele járni, és mégis egy családi egyterűről van szó.
Reklámfilm: