Bezár [x]
Már 2517 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány: Treehouse Restaurant
Ügyfél:
Yellow
Szolgáltatás:
BUSINESS DIRECTORY
Kampány készítője:
COLENSO BBDO Auckland, Új-Zéland
Díj:
Cannes-i Reklámfesztivál, Titanium & Integrated Lions, Ezüst helyezés, 2009

 

 

Kampány:


Yellow Pages (Arany oldalakhoz hasonló cégnévsor) azt állítja magáról, hogy bárkinek tud segíteni bármilyen munka elvégzésében. COLENSO BBDO kitalálta, hogy egy kampány során versenyre hívja a Yellow Pages-t: kiválasztottak 200 jelentkező közül egy lányt, Tracyt, akinek adtak egy mobiltelefont, laptopot és egy Yellow Pagest, kiküldték Új-Zéland egyik erdőjébe, hogy ezek segítségével építsen az egyik fára egy éttermet. 3 hónap alatt, 65 céggel dolgozott együtt Tracy, a munkákról folyamatosan tudósítottak a tévék, rádiók, plakátkampányok készültek, és egy weboldalon is nyomon lehetett követni a folyamatot. Amikor Tracy megnyitotta az éttermet, több, mint 2.000 vendége volt az első egy hónapban.

 

Eredmények:
A kampány ideje alatt összesen 3,5 millió megjelenés a médiában, bekerültek a televízó-hírekbe, rádióműsorokba, nemzetközi magazinokba, több, mint 20.000 weboldalon beszéltek róluk. 220.000 látogató a Yellow honlapján, minden látogató átlagosan 5 percet töltött el. A Yellow Online felhasználása 11%-kal nőt a Google rovására, a Yellow Book használata további 9,2%-kal nőtt, a regionális Yellow Book eladások 6,7%-kal nőttek, szemben a nemzetközi trendekkel, és ez a Yellow kampány 3-szor hatásosabb volt bármelyik eddigi kampánynál, így a Yellow a végén csak ennyit kérdezett: „és mit csinálunk jövőre?”.

 

Összefoglaló videó:

 

 

 

Megoldások:
A kampány egy apró újsághirdetéssel kezdődött, amiben jelentkezőket kerestek a kihívásra, és 200 ember közül Tracyt választották. Ezt egy 30 másodperces tv reklám következett, amiben elmesélték, hogy Tracy mire vállalkozik. Plakátok és bannerek jelentek meg mindenfelé, amik a figyelmet a kampány hivatalos weboldalára irányította a figyelmet. Tracy 3 hónap alatt felépítette az éttermet a Yellow Pages cégek segítségével, ezt a folyamatot pedig nyomon kísérte egy stáb, aki dokumentumfilmet forgatott. Amikor elkészült az étterem, Tracy megnyitotta az online helyfoglalást, és pár nap alatt az első hónapra már minden hely betelt.

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta