Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A Cannes-i Reklámfesztivál 2011-től bevezetett kategóriája a Creative Effectiveness Lions, azaz a kreatív hatékonyságot jutalmazó oroszlán díj. Az értékelési szempont, hogy a díjazott alkotás bizonyíthatóan elősegítse a hirdető üzleti céljait, azaz a fogyasztó befolyásolásával növelje a márkaértéket, az eladásokat vagy az üzleti profitot. A díj odaítélésénél 50 %-kal veszik számításba az elért eredményeket, 25-25 %-kal az ötletet és a stratégiát.

Ebben a kategóriában csak az előző évben valamely más kategóriában Cannes Liont nyert vagy döntőbe jutott reklámot lehet nevezni. A Creative Effectiveness Lions nem tartalmaz alkategóriákat; csak fődíjat osztanak ki és egyforma Creative Effectiveness Lion-okat, azaz itt nincs arany, ezüst vagy bronz oroszlán.

A győztest az utolsó napon, azaz a Film Lions-szal, a Film Craft Lions-szal, a [Titanium & Integrated Lions]Titanium & Integrated Lions'">?-szal együtt hirdetik ki.

 

A Cannes Reklámfesztivál szervezői - feltételezhetően a gazdasági recesszió által megváltozott igényekre is tekintettel - ezzel a díjjal egy olyan szempontot vezetnek be, amely korábban nem jelent meg a kreatívversenyen. A hatékonyságot díjazó legismertebb verseny az [EFFIE]?.


A szócikkhez társított címkék:
Cannes , hatékonyság , kreatívügynökség , reklámügynökség , reklámverseny







Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta