Bezár [x]
Már 2497 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Személyes információk:

Tanár, újságíró, [PR]? tanácsadó

 

Született: Budapest, 1947. március 1.

 
 
Több mint negyven éves szakmai gyakorlattal rendelkezik a szervezeti kommunikáció, a public relations, illetve a nyomtatott és az elektronikus sajtó területén. Korábban külkereskedelemi vállalatoknál (Chemolimpex, Budavox, Mineralimpex), illetve a gyógyszeriparban Barát Tamás(Chinoin Rt) tevékenykedett.

 

 



Szakmai előmenetel:

1995 – óta televíziós, majd online újságíróként, valamint menedzsmenti-, kommunikációs-, public relations tanácsadóként (Fibraco Kft.), illetve főiskolai tanárként dolgozik.
Főszerkesztője a www.fibraco.hu, a Szervezeti Kommunikáció Hírportálnak.
2003 - óta az Általános Vállalkozási Főiskola tanára, 2006 -óta a Touro College (New York) program-menedzsere.
A Magyar Public Relations Szövetség alapító és örökös tagja, az MPRSZ többször újraválasztott főtitkára, illetve alelnöke. A Public Relations Fejlesztéséért Alapítvány kuratóriumának, annak alapítása (1995) óta tagja.
Korábban háromszor választották meg a Nemzetközi Public Relations Szövetség (IPRA) Magyar Tagozata elnökének és az IPRA világtanácsa tagjának, hat évig képviselte a Kelet és Közép európai államokat az IPRA GWA Bizottságában és világzsűrijében, valamint tagja volt az IPRA szakmafejlesztési bizottságának.

1998 –ban választották meg a CERP Az Európai Public Relations Konföderáció Európa Tanácsa tagjának, melynek jelenleg is tagja. 2000-2006 között a CERP Igazgató Tanács tagja volt, két évig betöltötte a CERP Főtitkári, majd három évig a CERP Alelnöki tisztségét. Ugyancsak két esztendeig Alelnöke volt a CERP Europartners szervezetnek is. Szerzője a CERP európai e-pr ajánlásának, illetve nevéhez fűződik - a CERP Terminológiai Bizottsága vezetőjeként, - az európai tagszervezetek számára ajánlott public relations meghatározás megfogalmazása, illetve CERP Lisszaboni Kódexe felülvizsgálata. Alapító tagja az Európai Public Relations Oktatók és Kutatók Szövetségének (EUPRERA) és a GA szervezetnek.
Társult tagja a Brit Királyi Public Relations Intézetnek, 2000-ben tagja lett az Amerikai Public Relations Szövetségnek (PRSA) és az amerikai szakmai szövetség Oktatói Akadémiájának. Tiszteletbeli tagja az Ukrán és az Orosz Public Relations Szövetségnek.

Korábban kétszer újra választott Elnöke volt a Magyar Újságírók Országos Szövetsége Kommunikációs és Public Relations Szakosztályának, tagja volt a MÚOSZ Választmány Vezetőségének. 2006 -óta a MÚOSZ Társadalmi Kommunikáció Tagozat Elnöke.
Több mint százötven publikáció, köztük tizenhét szakkönyv, felsőoktatási jegyzet fűződik a nevéhez. Főszerkesztője volt az első hazai, iparági, a Gyógyszer Kommunikáció Etikai Kódex-ének. Szerzője a public relations munkatárs képzés szakmai és vizsgakövetelményi előírásainak.
 


Egyéb tudnivalók:

Legismertebb munkái:
  • Public Relations, avagy hogyan szerezzük és tartsuk meg partnereink bizalmát (Medipen, Bp. 1993)
  • Tolmács a hídon (Szt. István Egyetem 1997 – 2006 - 10 kiadás.)
  • A bizalom tolmácsai (Medipen, Bp, 2001)
  • Public Relations Munkafüzet (Medipen 1993, KJF 2000, ÁVF 2006)


Kapcsolódó információ:

További információk:

www.tbarat.info

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta