Bezár [x]
Már 2507 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


MPRSZ - A Magyar Public Relations Szövetség


A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 1990. december 22-én harminchárom magánszemély és három vállalat, mint jogi támogató részvételével alakult meg Budapesten, az Építők székházában.
Ezzel lehetővé vált a public relations szakma magyarországi elismertetése, a tudatos szakmai fejlődés megindítása.
A Magyar Public Relations Szövetség 1991 elején 25 alapító taggal kezdte meg tényleges szervezeti működését.
A fiatal szövetség első elnöksége azonnal felvette a kapcsolatot a nemzetközi public relations szakmai szervezetekkel, aktív nemzetközi szakmai diplomáciai tevékenységet folytatott az itthoni szakmai fejlődés beindításához szükséges támogatás és nemzetközi elismerés biztosítása érdekében.

Számos kezdeményezést indított el, melyek közül kiemelkedő:

• szakmai etikai és magatartási kódex megfogalmazása és publikálása;
• szakoktatás fejlesztését célzó tematikai ajánlás kidolgozása;
• oktatási struktúra kidolgozása és ajánlásként történő meghirdetése.
• 1992-ben az ún. "Gárdonyi Nyilatkozat" címen közzétett magyar nyelvű terminológiai útmutatás és fogalomértelmezés elkészítése;
• "Alapítvány a Public Relations fejlesztéséért" elnevezésű alapítvány létrehozása;
• a szövetség klubjának életre hívása;
• a szövetség hírlevelének kiadása;
• a vidéki tagozatok megalakítása,
• a szövetség hosszú távú szakmai programjának kidolgozása,
• a public relations funkció szervezetbe való beilleszkedéséről szóló ún. Székesfehérvári Nyilatkozat kiadása;
• a PRince Award, az első Nemzetközi Public Relations Film-, Videó és Multimédia Fesztivál megalapítása és megszervezése Budapesten.

A szövetség a pr-szakemberek országos, egyéni és kollektív, szakmai és etikai érdekképviseletét és egyben érdekvédelmét ellátó nonprofit szervezet, amely politikai és vallási szempontból semleges.

A Magyar PR Szövetség célja:

• a public relations szakma reputációjának növelése,
• a szakmán kívüli és belüli elismertségének fejlesztése,
• a szakma érdekvédelmének erősítése,
• a szakmai szereplők etikus gyakorlatának,
• a szakmai gyakorlat és a hazai szakemberek felkészültségének fejlesztése, és
a szövetség vonzerejének és tekintélyének növelése.

Elérhetőség:

Magyar Public Relations Szövetség
Cím:1087 Budapest
Kerepesi út 29/B.
Telefon: +36 (1) 459-5360
Weboldal: Magyar Publis Relations Szövetség


 

Hirdetés


Kiemelt támogató




Tamara Hagen

 

 






Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta




Tamara Hagen