Bezár [x]
Már 2497 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Jelen szócikket nemrég módosították, aminek a moderátori jóváhagyása folyamatban van, ezért a szócikknek az eggyel korábbi verzióját tekintheted meg. A szócikk a legutóbbi változtatás elfogadásáig nem szerkeszthető. Kérjük, látogass vissza később!

Márkafelépítés:

A BrandTrend Kőszegi András média és marketing szakújságíró által alapított médiavállalkozás.. 2013 óta Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna a BrandTrend 50%-os társtulajdonosa. Társulása óta a www.brandtrend.hu jelentős ráncfelvarráson esett át, a BrandTrend márkatanácsadási üzletágat indított, és nemzetközi piacokra lépett.

Elemei  a 2004-től üzemeltetett weboldal, a márka hírekkel foglalkozó Brandtrend.hu és a vállalati felelősségvállalás témájú  2010-ben indult hírportál, a külön márkázott [Socailbranding.hu).

2016 óta a BrandTrend saját márka, a  Branding Dialog márkanév  alatt a VIlággazdasággal közös negyedéve print kiadványt is üzmeltetnek brand témában.

A BrandTrend - ahogy az a nevéből is következik - erősen fókuszál a márkázással kapcsolatos kérdésekre. Megfogalmazásuk szerint: "a média, a marketing és a reklám a globális gazdaság egyik legjelentősebb húzó ágazata. A mai fogyasztói központú társadalomban az orientációs rendszer alap eleme a márka. Ennek ismerete ugyanúgy fontos a szakmában dolgozóknak, mint a fogyasztóknak.
 
Az egyre telítődő piacokon nagy szükség van a márkázásra a fogyasztók, és az üzleti ügyfeleknek szánt termékek és szolgáltatások körében is. Egyre több vállalat és vállalkozás ismeri fel a márka alapú kommunikáció előnyeit a kizárólag értékesítést támogató kommunikációval (promóció) szemben.


A fogyasztók reklámellenes magatartásának fokozódásával a mennyiségi elérés helyett egyre fontosabb és hatékonyabb a minőségi bevonás. Nagyobb szerepet kap az, hogy a közönség hogyan és milyen motivációkkal használja az adott médiaeszközöket. Így kedvezőbben gondolkodnak a megjelenő márkákról is.




Kapcsolódó információk:

Kapcsolódó hivatkozás:

www.brandtrend.hu

www.socialbranding.hu

BrandTrend Twitter

BrandTrend Facebook oldal

 

Jelen szócikket nemrég módosították, aminek a moderátori jóváhagyása folyamatban van, ezért a szócikknek az eggyel korábbi verzióját tekintheted meg. A szócikk a legutóbbi változtatás elfogadásáig nem szerkeszthető. Kérjük, látogass vissza később!

A szócikkhez társított címkék:
márka , média
Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta