Márkafelépítés:
A BrandTrend Kft. (2013. januártól májusig truEmarketing Kft. néven) Kőszegi András média és marketing szakújságíró által alapított médiavállalkozás, ami a 2004-től működő Brandtrend.hu marketingszakmai híroldal üzemeltetését is végzi (utóbbi a Gazdasági rádióban a kétezres években futó, Kőszegi által vezetett BrandFocus című marketingműsor szerves folytatásaként, kiegészítéseként jött létre). 2013 óta Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna a BrandTrend Kft. 50%-os társtulajdonosa. Társulását követően a BrandTrend márkatanácsadási üzletágat indított.
A vállalkozás médiaelemei: a 2004-től üzemeltetett weboldal, a márka hírekkel foglalkozó Brandtrend.hu, hírlevele és Facebook oldala, továbbá a 2011-2018 között működő, vállalati felelősségvállalás témájú hírportál, a külön márkázott [Socailbranding.hu), illetve a 2014 novemberében megrendezett Brandingpopstars konferencia. A tanácsadási üzletághoz tartozott a 2018-ig működő markatanacsadas.hu oldal. A BrandTrend Branding Dialog márkanév alatt a Világgazdasággal közös negyedéves print kiadványt is üzmeltetett.
A BrandTrend - ahogy az a nevéből is következik - erősen fókuszál a márkázással kapcsolatos kérdésekre. Megfogalmazásuk szerint: "a média, a marketing és a reklám a globális gazdaság egyik legjelentősebb húzó ágazata. A mai fogyasztói központú társadalomban az orientációs rendszer alap eleme a márka. Ennek ismerete ugyanúgy fontos a szakmában dolgozóknak, mint a fogyasztóknak. Az egyre telítődő piacokon nagy szükség van a márkázásra a fogyasztók, és az üzleti ügyfeleknek szánt termékek és szolgáltatások körében is. Egyre több vállalat és vállalkozás ismeri fel a márka alapú kommunikáció előnyeit a kizárólag értékesítést támogató kommunikációval (promóció) szemben."
Az alapító Kőszegi András 2018-ban lemondott az ügyvezetőségről, azóta nem vesz részt a BrandTrend életében, az ügyvezetést Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna vette át.
Kapcsolódó információk:
Kapcsolódó hivatkozás: