Kampány címe: Children in trouble
Ügyfél: Barnardo’s
Termék: Barnardo’s
Kampány készítője: BBH London, Egyesült Királyság
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Arany helyezés, 2009
Cél:
A Barnardo az Egyesült Királyság legnagyobb olyan jótékonysági szervezete, amely a legproblémásabb gyermekek mellett is kitart és nem adja fel. Ez a kampány azért készült, hogy bemutassa, hogy a Barnardo az Egyesült Királyság legnehezebben kezelhető gyermekeit is segíti, támogatja, hogy vitát fűtsön a társadalomban, és megmutassa, hogy a Barnardo még hisz abban, hogy a legtöbb problémás gyermekkel megéri foglalkozni. Szeretett volna rávilágítani arra, hogy ez nem csak az ő feladata, hanem mindannyiunké.
Megoldás:
Digitális filmek segítségével szerette volna felkérni a nézőket, hogy ismerkedjenek meg a gyerekekkel teljes képernyős HD hirdetéseken keresztül, melyek az interneten futottak, és óriási hatást gyakoroltak az online közösségre.
A kampány során két kisfilm készült, What we hear és Break the cycle címmel:
- http://origin.grazeourfield.com/barnardos/troubledyouth/wwh/
- http://www.grazeourfield.com/barnardos/troubledyouth/btc/
Kampány tervezői:
|
![]() |