Márkafelépítés:
A Cif súrolószerek pályafutása az '50-es évek végén kezdődött, amikor a folyékony súrolószerek még nem terjedtek el széles körben. A Cif alapanyaga eredetileg egy egészen más jellegű kutatás eredménye volt, ugyanis a kutatók véletlenül egy folyékony halmazállapotban is stabil összetételre leltek. A '60-as években évek teltek azzal, hogy a technológiát alaposan tanulmányozzák és tökéletesítsék. Ennek végeztével a folyékony súrolószer a boltokban is megjelent (elsőnek Franciaországban), a vásárlók és a háziasszonyok azonban ekkor még nem fogadták töretlen lelkesedéssel ezt az újítást.
A hatvanas évek végére azonban már a fogyasztók is felfedezték a Cif folyékony súrolószerek nagy előnyét, hogy a por állagú súrolókkal szemben nem karcolják a felületeket, és a nehezen eltávolítható szennyeződésekkel is könnyedén elbánnak. A '70-es években a Cif súrolószerek egész Nyugat-Európában elterjedtek. A márka többféle variánsban is megjelent, a termékmódosításoknak, finomításoknak köszönhetően.
A kilencvenes években a termék összetételének módosításával sikerült elérni, hogy tisztító hatása még erősebb legyen. A további folyamatos fejlesztések pedig az ezredfordulóra egy még sűrűbb, modernebb, mégis hatékony súrolószert eredményeztek. A fogyasztói igényeknek való megfelelés igénye vezérelte az újabb termékfejlesztést. A súrolókrémek erejét ma már kényelmesen használható spray formátumban is megtalálhatják a háziasszonyok.
Link