Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


 

 

A marketingnek évek óta szüksége volt változtatásra, és erre a változásra leginkább Közép-Kelet Európa gyorsan fejlődő gazdaságaiban lenne szükség. Paul Garrison Exponenciális marketing című könyvében változtatásra biztatja az olvasókat: arra, hogy kevesebb energiát és időt fektessenek a nyugat megértésébe, és többet arra, hogy előrébb jussanak.

 

 

 

Az Exponenciális Marketing c. művében Garrison a mélyebb vevőbetekintések szilárd alapjairól, a márkákról, és a világos üzleti célokról indítja valóban exponenciálisan szárnyaló gondolatait. Bár írásában számos, az üzleti növekedést szolgáló új ötletet és koncepciót kínál, nem eleveníti fel a múlt nagy marketing megközelítéseit. Az író sokkal inkább a praktikum oldaláról közelít, és csak azt nézi, mi az, ami működik, és mi az, ami nem, ezáltal a könyv sokkal közelebb áll a gyakorlati élet valóságához.








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta