Személyes információk:
Dr. Hoffmann Márta
[Research International]?, stratégiai fejlesztési igazgató és résztulajdonos
Szakmai előmenetel:
Szakmai pályafutás:
- Tanulmányait tekintve esztéta és közgazdász végzettségű.
- Pályáját kommunikáció-kutatóként kezdte, később kvalitatív piackutató pozícióban tevékenykedett.
- A kulturális összehasonlító vizsgálatok, valamint a szemiotika területén szerzett ismereteit kamatoztatja a marketingkutatás terén.
- Munkája során nagy szerepet kap a megbízóival folytatott elemző workshopok vezetése, illetve a szakértői tanácsadás.
Szerző és szerkesztői tevékenység:
- Bevezetés a piackutatás című könyv, társszerző
- Kotler – Keller: Marketingmenedzsment című könyv, társ[szerkesztő]?
Egyéb tudnivalók:
2006-tól az [ESOMAR]? (a világ piackutatóit tömörítő legnagyobb szervezet) magyarországi képviseletét látja el.
Oktatói tevékenység:
- Budapesti Gazdasági Főiskola külsős oktatója,
- Budapesti Corvinus Egyetem külsős oktatója
Kapcsolódó információ:
Kapcsolódó linkek:
- Research International - www.research-int.com
- ESOMAR – www.esomar.com