Céginformáció:
A KutatóCentrum Magyarország egyik vezető online piackutató cége és adatfelvételi szolgáltatója. Célja, hogy a hazai és külföldi piackutató cégek, valamint a nagyvállalatok stratégiai partnereként, a lehető legszélesebb körben elérhetővé tegye az online adatfelvételt, mint kutatási módszert.
A KutatóCentrum 2006-ban kezdte meg saját kutatási paneljének építését, melynek tagszáma 2008 év végére elérte a 75 ezer főt, 2011-ben pedig meghaladta a 130 ezer főt.
Története:
A KutatóCentrum elődje 2003-ban jött létre a Hírek Média online médiavállalkozáson belül, majd 2007-ben önálló üzletággá szerveződött. A piackutató cég jelenlegi vezetője, Barcza Enikő is 2007-ben csatlakozott a KutatóCentrumhoz, és még ugyanebben az évben az üzletág vezetője lett. A KutatóCentrum 2007-ben belépett a piac- és közvélemény-kutató cégeket tömörítő ESOMAR-ba (Barcza Enikő egyéni tagsága révén), majd 2008-ban a PMSz-be. Barcza Enikőt 2009-ben a PMSz elnökségébe is beválasztották, majd 2011-ben újraválasztották.
A KutatóCentrum 2008-ban vezette be első márkázott kutatását, az E-Shopping Reportot, mely az online vásárlási szokásokat térképezi fel. Ezt 2009-ben az E-Mail Marketing Report követte.
Tagságok, minősítések:
- ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research)
- PMSz (Piackutatók Magyarországi Szövetsége)
- PPOS (Privacy Policy Online Services)
Tevékenység:
A KutatóCentrum szolgáltatásai:
- Szolgáltatások vállalatoknak:
- Panelépítés és menedzsment
- Kutatások lebonyolítása ügyfélpaneleken
- Teljes körű ad hoc és tracking kutatások lebonyolítása
- Több országra kiterjedő kutatások
- Villámkutatások
- Desk research
- Marketing tanácsadás
- Szolgáltatások piackutatóknak:
- Online adatfelvétel
- Kérdőív programozás és hosting
- Szakfordítás
A KutatóCentrum termékei:
- E-Shopping Report: A KutatóCentrum éves tracking elemzése a hazai internetezők online vásárlási szokásait, kapcsolódó attitűdjeit és az elektromos kereskedelem trendjeit vizsgálja.
- E-Shopping FMCG Report: Az E-Shopping Reporthoz hasonlóan éves tracking elemzés, melynek célja, hogy képet adjon a napi fogyasztási cikkek magyarországi elektromos kereskedelméről.
- E-Mail Marketing Report: A KutatóCentrum évente ismétlődő kutatása az aktív internetezők jóváhagyott és kéretlen reklámüzenetekkel kapcsolatos attitűdjét és a nyereményjátékokban való részvételi hajlandóságát vizsgálja.
- E-Mail User Report: Az E-Mail User Report a KutatóCentrum éves tracking elemzése, ami a magyarországi aktív internetezők e-mail használatát vizsgálva átfogó képet nyújt a hazai elektronikus levelezési szokásokról.
- Free-Mail User Report: Az éves tracking elemzés a magyarországi aktív internetezők ingyenes levelező használati szokásait vizsgálja.
- E-JobSearch Report: A felmérés a lakosság álláskeresési szokásait vizsgálja, és átfogó képet nyújt a keresés során használt csatornákról és módszerekről, valamint felméri az álláskeresésben segítséget nyújtó vállalkozások - így a fejvadász- és munkaerő-közvetítő cégek - ismertségét és megítélését.
- Painkiller Report: Az elemzés a vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók piacáról ad átfogó képet. Górcső alá veszi többek között a használati és vásárlási szokásokat, az egyes márkák ismeretségét és használatát, a fájdalomcsillapítással kapcsolatos attitűdöket, valamint ezek változását.
- Tyre Report: A gumiabroncs márkaismereti és -használati szokásokat vizsgáló kutatás olyan kérdésekre is választ ad, mint hogy milyen szempontok alapján választanak gumiabroncsot az autótulajdonosok, illetve milyen gyakran és hol cserélik azt. Segítségével nyomon követhető a márkaismertség és -használat változása, valamint az internet gumiabroncs-vásárlási folyamatban betöltött szerepének alakulása is.
Egyéb adatok:
Weboldal