Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Let it ring
Ügyfél:
Szemtanú Szülők
Szolgáltatás:
Közeledési figyelemfelhívás
Ügynökség:
HAPPINESS BRUSSELS, Belgium
Díj:
Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009 (Nevezési kategória: vírus reklám)

 

 

Belgiumban évről évre nőtt azon balesetek száma, amelyet olyan autóvezetők okoztak, akiknek a figyelmét elterelte a telefonbeszélgetés. Így felmerült a kérdés, hogy hogyan lehetne megmutatni a vezetés közbeni telefonálás következményeit? Az üzenet: "Hagyd csörögni, inkább ne okozz balesetet!". A HAPPINESS csapata egy egyszerű videót tett közzé egy honlapon, amit nagyon komoly interaktív élménnyel láttak el.

 

Bemutató:

 

 


A megoldás lényege az volt, hogy ha valakinek volt olyan ismerőse, aki sokszor telefonál vezetés közben, akkor számára a kampány weboldaláról egy email tudott küldeni. Az email tartalmazott egy linket, amit ha a címzett megnyitott, akkor egy átlagos videót kezdett el nézni, amiben egy sofőr helyén ül egy autóban és halad egy üres úton. Viszont a küldő előzetesen megadta a mobilszámát is a címzettnek, így egy idő után egy automatikus rendszer érzékelte, hogy a címzett nézi a videót, és felhívta telefonon, majd azt is érzékelte, hogy felveszi, és ebben a pillanatban a videóban szereplő autós elütött egy embert.

 

A kampány indulása után 2 héttel már több ezren kapták meg emailben a felhívást, rengeteg blog és újság beszámolt a kezdeményezésről.

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta