Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Love Distance
Ügyfél:
SAGAMI RUBBER INDUSTRIES
Termék:
Óvszer
Ügynökség:
GT Tokyo, Japán
Díj:
Cannes-i Reklámfesztivál, Film Lions, Arany helyezés, 2009 (Nevezési kategória: termék és szolgáltatás)


Reklámfilm:

 

 


Kihívás:

A vliág legvékonyabb óvszrének kellett egy hatásos TV kampányt készíteni, pozitív megítéléssel és fogadtatással. A nehézség főleg abból adódott, hogy a Japán törvények nagyon megkötik a TV reklámok témáját, így nyíltan nem lehet óveszerreklámokat bemutatni. Így az út első körben az internetre vezetett.

 

Egy hónapon keresztül forgatták a reklámot, amit online, előre létrehozott oldalon közvetítettek, külön a férfiaknak és nőknek. Senki nem tudta a nézők közül, hogy milyen reklámot forgatnak, melyik termék és márka áll a háttérben, amit tudtak, az a szlogen volt: "Szerelem-távolság".

 

A megvalósítás során hírdetéseket adtak fel újságokban, ahol párokat kerestek, akik távkapcsolatban élnek már 2,5 éve. Majd kiválasztottak egy párt, akik egymástól 1.000 km-re laktak. 2008. november 30-án éjjel 11 órakor indult a forgatás, amikor is a két ember kilépett a házukból, és megkezdődött az egy hónapos szaladásuk egymás felé.

A kampány weboldalán élő közvetítéseket adtak róluk, működtek blogok, videó chatek, fórumok, minden lehetséges közösségi médiát bevontak a kampányba, rengeteg ember követte nyomon a pár találkozásának lépéseit. A kampány weboldal két részből állt, férfiaknak és nőknek külön-külön. A két weboldalrész között nem volt átjárhatóság, és a távolságuk egymástól mindig megegyezett a pár valós távoláságával.

 

Elérkezett a célnap, 2008. december 24. 18 óra 18 perckor végre elérték egymást, és a weboldal részek is egyesültek. Ekkor tudták meg a nézők a termék és márkanevet is.

 

Két nappal később elkészült a TV reklámfilm is, majd amikor bemutatták, már mindenki tudta anélkül is, hogy megjelent volna az óvszer benne, hogy pontosan miről is szól.

 

A főszereplő pár híres lett japánban, egy luxus lakosztályt kaptak pár napra ajándékba, 20,000 dollárt és életük végéig elegendő óvszert.

 

 

A kampányt bemutató rövid film:

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta