Céginformáció:
A Magyar Marketin Szövetség (MMSZ) 1990. december 3-án alakult meg országos szakmai, érdekvédelmi szervezetként. Feladatainak tekint minden olyan tevékenységet, amely közvetlenül vagy közvetve a Szövetség küldetésének teljesítését, céljainak megvalósítását elősegíti:
-
Szervezi és összefogja a marketing területén dolgozókat
-
Állást foglal a marketing területet érintő kérdésekben
-
Kezdeményezi, koordinálja, szervezi tagjai összehangolt fellépését mindazon kérdésekben, amelyek a szakmával kapcsolatban felmerülnek
-
Kapcsolatot tart fenn és együttműködik a hazai és a nemzetközi szakmai szervezetekkel
-
Kapcsolatot tart fenn a szakterületet érintő kérdésekben a szakmán kívüli társadalmi szervezetekkel
-
Érdekegyeztetés és érdekképviselet szakmai és gazdasági szempontból
Tevékenység:
Célok:
-
a marketing szakma színvonalának emelése
-
a marketing, mint tudományos terület továbbfejlesztése
-
a marketing gyakorlat javítása, ill. a marketing kultúra emelése
-
a marketing szakma érdekeinek érvényesítése a gazdaság minden területén
Egyéb adatok:
Az elnökség tisztségviselői: |
Kozák Ákos - Elnök |
Simon András - Alelnök |
Tonk Emil - Ügyvezető Alelnök |
Elnökségi tagok: |
Bohnné Keleti Katalin |
Durugy András |
Fehér István |
Fixler László Dr. |
Gábor Éva Dr. |
Piskóti István Dr. |
Totth Gedeon Dr. |
Varga István |
Főtitkár: |
Juhász Violetta |