Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A márkakiterjesztésnek négy fajtájátkülönböztetjük meg:

 

  • Almárkák
    • Egy vállalat almárkákat alakít ki, különböző termékelőnyökre épülő termékeket fejleszt ki, de gyakorlatilag hasonló célcsoportnak kínálja őket

 

  • Egyedi márkanevek
    • Két esetben érdemes alkalmazni:
      • A cég egy új [termékcsoport]?ba tervez belépni, de a meglévő márkanevét nem kívánja rá kiterjeszteni.
      • A [gyártó]? egyetlen termékcsoporton belül vezet be különböző márkákat.

 

  • Termékvonal-bővítés
    • Egy vállalat meglévő márkanevét használja fel egy új termékváltozatnál, amely ugyanarra a piacra kerül
    • Az új termék ebben az esetben a meglévő márkának egy változata.
    • Ez az egyik leggyakoribb márkakiterjesztés.


  • Márkabővítés
    • A vállalat márkáját új piaci területekre vezeti be
    • Ennél a megoldásnál a kiterjesztést csak addig lehet végrehajtani, amíg a márkanév illik az új termékre is.


 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta