Kampány címe: Wario land shake it!
Ügyfél: Nintendo
Termék: Nintendo Wii, Wario Land
Kampány készítője: GOODBY SILVERSTEIN & PARTNERS San Francisco, USA
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Arany helyezés, 2009
Cél:
A kampány középpontjában a Wario Land játék állt. A gyerekek általában a [YouTube]? oldalát nézik meg először, hogyha új játékkal szeretnének játszani. A kérdés az volt, hogy ez a játék hogyan tűnjön ki a többi közül.
Megoldás: Shake it!
A YouTube oldalán elhelyeztek egy videót a játékról. A videó úgy kezdődik, mint minden más játék videója, de váratlanul a videó nézése közben, ahogy a játékkarakter a játékban tör-zúz, úgy a YouTube oldala is összeomlik. Ez egy felettébb új és egyedi megoldás a YouTube-on, mivel a kampány oldala a videómegosztó alatt futott, de a videó nem egy egyszerű videó volt, hanem lemásolták az egész Youtube oldalt. A nézőket teljesen megtévesztették.
Eredmény:
- A nézettség hatalmas volt, meghaladta a 4 milliót egy hónap alatt.
- A YouTube oldalán kitűnő kommenteket kapott
- A kampány elérte a célját, sikerült a felhasználók figyelmét felkeltenie még a játék megjelenése előtt.
Kampány:
Kampány tervezői:
Name
|
Company
|
Position
|
Erik Enberg
|
Goodby Silverstein & Partners
|
Creative Director
|
Bryan Houlette
|
Goodby Silverstein & Partners
|
Art Directors
|
Nat Lawlor
|
Goodby Silverstein & Partners
|
Copywriter
|
Mike Geiger
|
Goodby Silverstein & Partners
|
Director of Interactive Production
|
Jennifer Wilson
|
Goodby Silverstein & Partners
|
Producer
|
Grace Kao
|
Goodby Silverstein & Partners
|
Account Director
|
Ellen Byron
|
Goodby Silverstein & Partners
|
Account Manager
|
Sidney Bosley
|
Goodby Silverstein & Partners
|
Media Creative/Comm Strategy Director
|
Rebecca Stambanis
|
Goodby Silverstein & Partners
|
Brand Strategy Director
|
Mike Kellogg
|
|
Programmer
|