Kampány címe: Zombie Singles
Ügyfél: Nokia
Termék/Szolgáltatás: Resident Evil: Degeneration (Resident Evil)
Kampány készítője: Noise Digital Vancouver, Kanada
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Bronz helyezés, 2009 (Nevezési kategória: Website és microsite)
Kampány bemutatása:
A Nokia N-Gage platform népszerűsítése érdekében létrehoztak egy [social media]?, egy „szingli zombi” társkereső oldalt, amely oldal célcsoportját a Resident Evil és hasonló filmek rajongói képezték. A [felhasználó]? feltölthette saját fényképét a weboldalra, amely eltorzításával zombit készíthetett önmagából. Az oldalon a felhasználók ismerkedhettek, felkutathatták barátaikat, valamint a felhasználói profilok verseny keretein belül egy japán utazás is kisorsolásra került.
Kampány megtekinthető: |
Kampány tervezői:
Név
|
Vállalat
|
Pozíció
|
Trevor Carr
|
Noise Digital
|
Producer
|
Brock Ellis
|
Noise Digital
|
Creative Director
|
Rich McMullan
|
Noise Digital
|
Technical Director
|
Danny Thompson
|
Noise Digital
|
Designer
|
Peter Hrynkow
|
Noise Digital
|
Designer
|
Paul Owen
|
Noise Digital
|
Programmer
|
Mark Nishiguchi
|
Noise Digital
|
Client Services
|
Amy Bi
|
Noise Digital
|
Client Services
|
simurai
|
Noise Digital
|
Designer
|
Michael Milardo
|
Noise Digital
|
Copywriter
|