A nyereményjáték egy promóciós eszköz, mellyel a vállalatok egyrészt új vevőket szeretnének termékeik, illetve szolgáltatásaik kipróbálására ösztönözni, másrészt a visszatérő, törzsvásárlóikat szeretnék megtartani. A nyereményjátékokkal lehetőség nyílik a vállalt termékeinek, szolgáltatásainak népszerűsítésére, valamint eladásának növelésére. Ezen promóciós eszközökkel találkozhat a fogyasztó üzletekben, újságokban, televízióban vagy akár az interneten is. Az internetfelhasználók nyereményjátékok iránti növekvő igényét mutatja, hogy Magyarországon 2008-ban a [Google]? keresőben 70%-kal nőtt a nyereményjáték kifejezésre történő keresések száma. |
Kapcsolódó linkek:
- Nő a nyereményjátékok iránti érdeklődés, Marketinginfó (2008)
- Nyereményjáték trendek (2008)
- Aktuális nyereményjátékok gyűjteménye