Céginformáció:
Az Ogilvy & Mather a WPP group tagja, a következő szervezeti egységekkel rendelkezik: OgilvyOne Worldwide (ennek teljesen integrált tagja az OgilvyInteractive és a Neo@Ogilvy), az Ogilvy Public Relations Worldwide, az OgilvyHealthworld és az OgilvyAction. A céget 1948-ban alapította David Ogilvy kezdetben mint Hewitt, Ogilvy, Benson & Mather, de hamarosan neve lerövidült a már ismert Ogilvy & Mather-re. 1960-ra a világ vezető reklámügynökségévé vált olyan ügyfelek [brand]?-jét felépítve, mint az American Express, BP, Ford, DuPont, Shell, Barbie, Maxwell House, IBM, Kodak, ]Nestlé] és Unilever.
Tevékenység:
A cég brand építési metodológiája a Brand Stewardship, amely a márkát az összes létező aspektusból, azaz 360°-ból vizsgálja, rendezi a márkával kapcsolatos gondolatokat, feltárja a fogyasztó és a márka kapcsolatát, meghatározza azokat a felhasználói motivációkat, amelyek a márkaválasztást befolyásolják és összegzi a márka lényegét, amely a további kommunikáció alapkövét képezi.
Egyéb adatok: