Kampány címe: Polar bears
Ügyfél: Környezetvédelmi Alap
Szolgáltatás: Globális felmelegedésre való figyelemfelhívás
Kampány készítője: OGILVY NEW YORK, USA
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009
Kampány:
A globális felmelegedésre való figyelemfelhívó kampányt az Ogilvy New York készítette. A reklám üzenete a következő: "Ne vezess, inkább tömegközlekedj!". Az ötlet, mellyel előálltak, nagyszerű. Műanyagzacskóból mintáztak egy jegesmedvét, és kicsinyét, majd kiállították az egyik metrólejáró elé. Amikor metró ment el, akkor levegő áramlott ki, és felfúvódtak a medvék, amikor pedig nem járt épp metró, levegő híján összeomlottak.
Eredmény:
Több mint 200 weboldal vette át a videót, 60 ezren látták a Youtube-on a kampány ideje alatt.
Weboldal:
http://www.wwpl.net/awards2009/EnvironmentalDefenseFund/links/polarBear.html