A PR, kommunikációs tanácsadó egy jó kommunikációs készséggel rendelkező [kreatív]? gondolkodásmódú [PR]? tanácsadással foglalkozó szakember.
Feladatkör:
- ügyfelek kezelése, a velük való kapcsolattartás,
- az ügyfelekkel kapcsolatos [projekt]?ekben való aktív részvétel,
- az egyes projektekhez kapcsolódó feladatok elvégzése és koordinációja.
- kutatások, elemzések és háttéranyagok összeállításában és koordinációjában való aktív részvétel,
- prezentációk, tanácsadói anyagok előkészítése,
- az ügyfelek média-megjelenéseinek figyelemmel követése, elemzése,
- sajtóközlemények kiadása,
- [sajtólista]? összeállítása, folyamatos aktualizálása,
- az ügyfél igényei szerint interjúk, évfordulók, médiatalálkozók egyéb események megszervezése,
- sajtókapcsolatok állandó ápolása,
- az ügyfelek számára, beszámolók, riportok készítése.