Kampány címe: Can hands Ügyfél: Procter & Gamble Termék: Pringels Kampány készítője: BRIDGE WORLDWIDE Cincinnati, USA Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Arany helyezés, 2009 |
![]() |
Kampány bemutatása:
A Pringles chips reklámozására készítettek egy bannert, amely két fiatalt ábrázol, egy lányt, akinek a karján egy Pringels doboz van, és egy srácot, aki épp megkéri a kezét. A kampány lényege, hogy bemutassa, mennyire vicces és fura lehet az élet a Pringels-szel. Amint a felhasználó rákattint a bannerre egy újabb felirat tűnik fel, majd ismét egy újabb és így tovább. A kattintások sorozatából egy történet kerekedik, amely egyre inkább elmélyül. A felhasználót hajtja a kíváncsiság, hogy hogyan folytatódik a történet és így egyre több időt tölt a weboldalon és egyre többször kattint ugyanarra az egy bannerre.
Banner megtekintése: http://awardshome.com/cannes2009/pringles/
Kampány tervezői:
Név
|
Vállalat
|
Pozíció
|
Jason Bender
|
Bridge Worldwide
|
Creative Director
|
George Alexander
|
Bridge Worldwide
|
Copy Director
|
Brad Mahler
|
Bridge Worldwide
|
Associate Interactive Director
|
Rosie Mcguire
|
Bridge Worldwide
|
Senior Designer
|
Nicole Wehrle
|
Bridge Worldwide
|
Art Director
|
Brian Mcmullen
|
Bridge Worldwide
|
Client Service Supervisor
|
Nicole Scharlach
|
Bridge Worldwide
|
Client Service Manager
|
Michael Wilson
|
Bridge Worldwide
|
Chief Technology Officer
|
Peter Schwartz
|
Bridge Worldwide
|
Chief Creative Officer
|
Dave Townsend
|
Bridge Worldwide
|
Client Service Director
|
Tom Dunne
|
Bridge Worldwide
|
Experience Designer
|
Tony Arrasmith
|
Arrasmith&Associates
|
Photographer
|