Kampány: Unboxing
Ügyfél: Samsung Mobile
Termék: Samsung Omnia
Kampány készítője: the:viral:factory London, Egyesült Királyság
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009
A „kibontós” videók egy teljesen új műfaj a videók sorában, nagyon kedveltek, sokan szeretik. Erre építette kampányát a SAMSUNG MOBILE a THE VIRAL FACTORY segítségével. Van annál jobb érzés, mikor valaki vásárol valami újat, és kibonthatja a csomagolást? Ez szinte jobb érzés, mint birtokolni magát az eszközt. A megoldás a következő volt: a tipikus kicsomagolós videó, amelyet feltöltöttek a Youtube-ra. Adott egy ember, aki vásárolt egy Samsung mobiltelefont, hazavitte, és egy kézikamerával felveszi, ahogyan kicsomagolja. De aztán jönnek a meglepetések…
Eredmények:
A vírusfilmet több mint 4 millióan látták és 5 csillagos minősítése a Youtube-on, a digg.com-on elő helyezett volt.