Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A termékbemutató a személyes eladás egyik eszköze.
Egy vagy több potenciális vevővel való kétirányú kommunikáción alapuló eladási forma, mely tevékenység alatt a termék alapos bemutatása közben az eladó ismertetheti a termék előnyeit, megválaszolhatja a felmerülő kérdéseket.

Termékbemutató lehet:

- eladótéren belüli, mikor az éppen arrajáró vásárlóknak mutatja be a terméket az eladó, vagy
- eladótéren kívüli, mikor az eladó egyeztetés vagy szervezés után találkozik a potenciális vevővel/vevőkkel, és részére/részükre tart bemutatót.

Termékbemutató alatt nagy hangsúly kerül a személyes meggyőzőképességre, rendkívül nagy szerep jut az értékesítőnek és az aktivitásnak. Ha a vevő nem biztos vásárlási szándékában akkor az értékesítő aktivitásán múlik a vásárlás. Ha a vevő egyébként is vásárlási szándékot mutat, akkor a termék előnyeinek bemutatása a fontosabb, az aktivitás csak másodlagos tényező.

A termékbemutató alkalmazásának előnyei, hogy a kiváltott reakciókra az eladó gyorsan és rugalmasan tud reagálni, és a meggyőzés eredménye legtöbbször azonnal realizálódik vásárlásban vagy megrendelésben. Hátrányai lehetnek, hogy az egységnyi eladott termékre költség magasabb, mint egyéb értékesítési formákban, és a célcsoport elérése időigényes.

 


A szócikkhez társított címkék:
marketing , marketingkommunikáció , termékbemutató







Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta