Kampány: The Great Schlep
Kampány: |
Eredmények:
Pár hét leforgása alatt a The Great Schlep Facebook csoportjának már 25.000 tagja lett, és a The Great Schlep Talking Point-ot (http://s3.amazonaws.com/jcer/483/TGS-TalkingPoints.pdf) több, mint 1.2 millióan töltötték le, az összes nagyobb amerikai napilap és újság lehozott riportokat és a televíziók pedig folyamatosan adtak hírt a Great Schlep kampányról. Az olyan nagy csatornák, mint a ABC vagy a CNN nyomon követték a „Schleppereket” ahogyan szerte az országból Floridába érkeznek. Készült egy videó a híres zsidó származású komikussal, Sarah Silvermannal, amiben Obama mellett kampányol, és ezt blogok ezrei vették át, és terjesztették, összesen 4 millió letöltést generálva. Az egész Great Schlep kampány összesen 342 millió visszhangot kapott a médiában.
A szavazáskor Floridában Obama 51%, McCain 49% kapott, a zsidó választók közül pedig 78% Obamára, 21%-a pedig McCainre szavazott.
Megoldás:
Első körben létrehoztak a egy weblapot, azzal a céllal, hogy ezen keresztül kapcsolatba léphessenek, és bemutathassák a fiatal zsidó embereknek a Great Schlep-et. A honlap a facebook komponensből, Obamáról szóló információs anyagokból és az idős, nyugdíjas floridai zsidók számára készített Talking Pointból állt. Ahhoz, hogy a weboldalnak legyen látogatottsága, [vírus videó]?kat készítettek, többek között Sarah Silvermannal, amiket elhelyeztek a nagy videómegosztó oldalakon, mint amilyen a Youtube is.