Kampány címe: 100 Girls Termék: Axe Hajápoló termék |
A kampány bemutatása:
Az Axe amikor bevezette a férfi hajápolási termékeit, létrehozott egy játékot, mely által a pasik megtudhatták, hogy mennyire rossz és sérült a hajuk. Megkértek 100 lányt, hogy egy szobában fejezzék ki tetszésüket, vagy nem tetszésüket a srácok hajáról. Amikor feltűnt a szoba kivetítőjén egy fénykép egy srácról, el kellett dönteniük, hogy a szoba melyik felébe állnak, ugyanis így tudták kimutatni a fiúk hajáról alkotott véleményüket. Amikor egy fiú feltöltött egy képet magáról, rögtön egy élő moderátor véleményt alkotott a haján túl más jellemzőiről is, például az arcszőrzetéről, vagy a kiegészítőiről, majd visszaküldtek részére egy személyre szabott online értékelést, valamint a 100 lány által alkotott eredményt, ezen kívül pedig az Axe hajápolási termeinek ajánlását, hogy azok segíthessenek jobb eredmény eléréséhez.
Kampány tervezői:
Név
|
Vállalat
|
Pozíció
|
Kevin Roddy
|
BBH
|
Exec. Creative Director
|
Calle Sjoenell
|
BBH
|
Creative Director
|
Pelle Sjoenell
|
BBH
|
Creative Director
|
Beth Ryan
|
BBH
|
Copywriter
|
Erik Holmdahl
|
BBH
|
Art Director
|
Fabien Pichler
|
BBH
|
Producer
|
Chad Utsch
|
BBH
|
Producer
|
Chris Wollen
|
BBH
|
Account Supervisor
|
Lori Gery
|
BBH
|
Advertiser's Supervisor
|