Kampány: Hands On Challenge Ügyfél: Volkswagen, Norvégia Termék: Golf 6 Kampány készítője: APT Oslo, Norvégia Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009 |
Kampány:
A Volkswagen számára egy új kampánnyal kellett előállni az APT-nek, akik a következőt találták ki: egy egyszerű, de kitartást igénylő játékra hívja az érdeklődőket. A játék lényege az volt, hogy aki a kampány hivatalos oldalán található VW Gold képén legtovább tudja tartani az egér kurzorát, megnyeri az autót.
A kampány elő részében 170.000 jelentkező közül kvíz kérdések alapján 20 nap alatt kiválasztottak 200 döntőst, akik közül kerül majd ki a nyertes. A játék elkezdődött. Nem volt elég a kurzort az autón tartani, hanem random időközönként kérdések bukkantak fel az oldalon, amiket a billentyűzet segítségével kellett megválaszolni. A kérdések egyszerűek voltak: „Fáradt vagy?”, „3+2=?”.
Amennyiben a egér kurzora már nem az autóra mutatott, akkor figyelmeztetésben részesültek a játékosok, és 3 figyelmeztetés, vagy a kérdések helytelen megválaszolása esetén kiestek.
Több mint 16 nap játék után a nyertes hazavihette a VW Golfot.
http://referanser.apt.no/volkswagen/handson/showcast/