Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


 

Kampány: Hands On Challenge
Ügyfél: Volkswagen, Norvégia
Termék: Golf 6
Kampány készítője: APT Oslo, Norvégia
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009

 

 

Kampány:
A Volkswagen számára egy új kampánnyal kellett előállni az APT-nek, akik a következőt találták ki: egy egyszerű, de kitartást igénylő játékra hívja az érdeklődőket. A játék lényege az volt, hogy aki a kampány hivatalos oldalán található VW Gold képén legtovább tudja tartani az egér kurzorát, megnyeri az autót.
A kampány elő részében 170.000 jelentkező közül kvíz kérdések alapján 20 nap alatt kiválasztottak 200 döntőst, akik közül kerül majd ki a nyertes. A játék elkezdődött. Nem volt elég a kurzort az autón tartani, hanem random időközönként kérdések bukkantak fel az oldalon, amiket a billentyűzet segítségével kellett megválaszolni. A kérdések egyszerűek voltak: „Fáradt vagy?”, „3+2=?”.
Amennyiben a egér kurzora már nem az autóra mutatott, akkor figyelmeztetésben részesültek a játékosok, és 3 figyelmeztetés, vagy a kérdések helytelen megválaszolása esetén kiestek.
Több mint 16 nap játék után a nyertes hazavihette a VW Golfot.

http://referanser.apt.no/volkswagen/handson/showcast/
 

 

 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta