A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Kampány címe: Routan Babymaker 3000
Ügyfél: Volkswagen USA
Termék: Volkswagen Routan
Kampány készítője: CRISPIN PORTER + BOGUSKY Boulder, USA
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009
Kampány leírása:
A Volkswagen új, családi egyterűjének reklámozására a CRISPIN PORTER + BOGUSKY-nél előálltak a Routan Babymaker 3000-rel.
A kampány reklámarca, Brooke Shield a film elején megkér mindenkit, hogy ne azért vállaljanak gyermeket, hogy legyen okuk vásárolni egy példányt a német technika csodájából. Van egy megoldása számukra, a Babymaker 3000, mellyel gyermeket csinálhatnak anélkül, hogy valójában is gyermeket "csinálnának". A központi ötlet az volt, hogy azok az emberek, akiknek már van gyermeke, legyen kifogása is, hogy miért is vennének egy Routant.
BabyMaker3000: „Csinálj gyereket gyerekcsinálás nélkül”.
A [felhasználó]?nak egyszerűen egy képet kell feltöltenie magáról és arról a személyről, akitől gyermeket szeretne, majd pár egyszerű lépés után néhány másodperc alatt lepereg a 9 hónap és megláthatja virtuális kisbabáját egy Volkswagen hátsó ülésén. A csecsemőről a képet e-mailben lehetett elküldeni a családtagoknak, barátoknak, vagy a felhasználó facebook profilján is feltűntethette azt.
Kampány összefoglalása videóban: