A szócikk elfogult az AdvertCar irányába - szerk.
Az AdvertCar Médiaügynökség Kft. több hónapos termékfejlesztés után 2007-ben lépett piacra járműreklám termékével. Alapkoncepciója járművek felületének mint médiafelületnek magas színvonalú és hatékony felhasználása, egy a hirdetõk számára tiszta és kockázatmentes konstrukció formájában. Az AdvertCar klasszikus járműmédia, ami erős és hatékony kiegészítőjévé válhat reklámkampányaiknak, mert használata biztonságos, garantált és modern.
Kizárólag minõségi, forgalmas helyeken sokat futó járművek felületét kínálja hirdetési felületként. Szerződött partnerei olyan önálló szolgáltató cégek, amelyek alapfeladata a mozgás, a forgalmas utcán való közlekedés. Az elérhetõ, egységes megjelenésű flottapark több száz nagy reklámfelületet kínáló furgonból és személyautóból áll. A kínált médiafelület közönségtalálkozását a Szonda-Ipsos Piackutató Intézet kutatta, és magas reklámértéket állapított meg (lsd.: www.advertcar.hu/kutat.html). Az adott célcsoporttal való közönségtalálkozási értékek (GRP) biztonsággal mérhetőek a járművekbe szerelt műholdas követő rendszernek köszönhetően. Kampánylezárultával errõl GPS alapú teljesítményriportot adnak.
További info