Ambient médiumok: "Speciális, vagyis ambient közterületi médiumokból is egyre több van országszerte, ami egyértelműen jelzi a nem hagyományos formák iránt megnövekedett hirdetői igényt. Ezek a rendhagyó megoldások kültéri formáikban általában nagy költségvetést igényelnek - mind a gyártást, mind a beltéri díjat illetően -, és hosszabb távra, nem egy-egy hónapra szólnak. Üzenetük ezért többnyire nem egy időszaki kampány részét alkotja, ugyanis a kreatívanyag cseréje meglehetősen drága lenne, hanem általában imázsreklámot szoktak a különleges köztéri megoldásokon alkalmazni a hirdetők. A beltéri ambient reklámhordozók költségvetése kisebb, előállításuk egyszerűbb és olcsóbb, éppen ezért kampányszerűen alkalmazhatóak.
A köztéri ambient médiumok megjelenési formái egyre sokasodnak, a 2006 őszén fellelehető leggyakoribb hazai formái:
- járműfóliázás
- mobil plakát
- [épületrekám]?: falfestés, neonreklám, tetőtábla
- egyedi táblák: Toledo-tábla, eurolux
- bolti megjelenések: [padlógrafika]?, bevásárló kocsi, display, áruelválasztó
- jármű- és megállóreklámok: balusztrád, motion poster, padlómatrica, járműbelső, kapaszkodó-reklám, infoscreen"
Incze Kinga - Pénzes Anna: A reklám helye 2.0, http://www.areklamhelye.hu/