Bezár [x]
Már 2519 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A „dedikált hirdetési hely” (Dedicated Advertising Location, DAL) egyike az új IDTV hirdetési formátumoknak. Ez a formátum a televíziós [szpot]?ba illesztett klikkelhető elemekből és az azok mögötti további [mikroszájt]? tartalmakból épül fel. A márkával aktívan eltöltött idő eredményeképpen a reklámhatékonyság is nő, miközben a néző navigál az extra információk között. Egy tanulmány (Bellman, 2004) rámutat, hogy amennyiben a néző interakcióba lép a DAL típusú hirdetési formátummal, úgy annak hatékonyága háromszorosa a hagyományos szpot hatékonyságának.
A legfontosabb különbség az IR és a DAL között, hogy míg az IR-nél a banner megkattintása (így például egy kupon megrendelése) közben a néző az eredeti műsorfolyamban marad, a DAL interakció során megszakítja a műsorfolyamot, és egy új képernyőt jelenít meg, ahol a reklámszpotról a mikroszájtra kapcsolva navigál tovább. Ennek feloldására alkalmazható a kép-a-képben megoldás vagy a képernyőfelosztás, ahol együtt látható a műsorfolyam és a mikroszájt-tartalom.
 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta