Interaktív televíziós hirdetési forma.
Az „impulzus reakció” (Impulse Response, IR) formátumnál az extra információ a képernyő felső részén jelenik meg hasonlóan egy layer-es internet bannerhez. Ez a formátum legtöbbször direkt marketing eszközként használható (pl. a reklámszpothoz kapcsolódóan [kupon]?, termékminta vagy [katalógus]? megrendelése). A megoldás az új média által kiváltott magasabb aktivizáló képességet (impulzív hatást) aknázza ki.
A legfontosabb különbség az IR és a DAL között, hogy míg az IR-nél a banner megkattintása (így például egy kupon megrendelése) közben a néző az eredeti műsorfolyamban marad, a DAL interakció során megszakítja a műsorfolyamot, és egy új képernyőt jelenít meg, ahol a reklám[szpot]?ról a [mikroszájt]?ra kapcsolva navigál tovább. Ennek feloldására alkalmazható a kép-a-képben megoldás vagy a képernyőfelosztás, ahol együtt látható a műsorfolyam és a mikroszájt-tartalom.