A Design Lions a Cannes-i Reklámfesztivál design kategóriájának díja.
A Design Lions-on belül 3 fő kategóriában lehet nevezni, amelyek további alkategóriákra bomlanak.
A főkategóriák:
- Vállalati és márka arculat (Corporate BRAND IDENTITY)
- Környezetvédelmi design ( Environmental Design)
- Csomagolás design (Packaging Design)
Először 2008-ban osztották ki a Design Lions díjat, melyet akkor a Coca-Cola megújult alupalack arculata nyert. Ebben az évben 1126 nevezés történt ebben a kategóriában, melyek között azonban egyetlen magyar alkotást sem neveztek.
2009-ben a 1139 nevezés között már volt egy magyar nevezés is a [Leo Burnett]?-től, Coke Zero foosball, a Coca-Cola Magyarország számára készített 3 oldalú csocsóasztala volt, de sajnos nem jutott tovább.
A nyertes alkotás:
- A nyertes kampány készítője: McCann WORLDGROUP Causeway Bay, Hong Kong
- Kategória: Poszter
- Termék: NIKE Basketball League
- Cím: PAPER BATTLEFIELD
Kapcsolódó linkek:
- Összes Design Lions kategória - http://www.canneslions.com/awards/categories.cfm?section_id=37
- A nyertes alkotás - http://work.canneslions.com/design/