Bezár [x]
MPL-PostaPont-nyeremenyjatek
Már 2520 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Céginformáció:

A DoubleVerify az online média ellenőrzésének az úttörője. Céljuk, hogy a hirdetőügynökségek minél jobban eligazodjanak az online hirdetések világában, és küldetésüknek tekintik, hogy az átláthatóság és a felelőségre vonhatóság megjelenjen tevékenységükben. A DoubleVerify egyedülálló helyzetben van a digitális reklámiparban azáltal, hogy a legnagyobb kiadókkal, hirdetőkkel, hirdetési hálózatokkal, ad exchange-ekkel van kapcsolatban. A cég minden egyes reklámkampányt vizsgál, méri, hogy milyen benyomást kelt, és hogy jó helyen vannak-e elhelyezve a reklámok. A DoubleVerify a top 15 ad networkből 10-zel van kapcsolatban, valamint az [Fortune 500]?-as listáján szereplő brandből több mint 100-zal. Emellett a DoubleVerify minden jelentős portállal is kapcsolatban áll.

 

Alapítás:

Oren Netzer 2008-ban alapította a vállalatot azzal a szándékkal, hogy az online hirdetések menete, megjelentetése átlátható legyen az online piac minden szereplője számára. Ez  a szolgáltatás válasz arra a helyzetre, amely többek között az ad network-ök (főként az ún. blind network-ök) elterjedése miatt alakult ki, azaz hogy a hirdetők nem tudják, hogy pontosan hol és mikor jelennek meg a reklámjaik, a [publisher]?ek pedig nem tudják, hogy milyen hirdetések futnak a felületeiken.

 

Fő ügyfelei:

  • Kiadók (publisher)
  • Médiaügynökségek
  • Hirdető cégek
  • Pénzügyi elemzők

 

Befektetői:

  • Blumberg Capital
  • Genacast Ventures
  • First Round Capital
  • Institutional Venture Partners

 

Elérhetőségei:

 

DoubleVerify logoA vállalat központja:

New York

575 8th Avenue, 7th Floor

New York, NY 10018

 

A vállalat európai központja:

Egyesült Királyság

20 Broadwick Street

London W1F8HT

 

Legfontosabb partnerei:

American Express, Coca-Cola, Walmart, Bank of America, T-Mobile, ike, Adbrite, Interclick, IPG, Publicis, Brightroll, Dedicatedmedia, BBE, TrafficMarketPlace, Mediamath, Tribal Fusion

 

forrás: www.doubleverify.com


A szócikkhez társított címkék:
ad exchange , ad network , médiaügynökség , online hirdetés , online kampány , publisher
Hirdetés
MPL-PostaPont-nyeremenyjatek


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta