Személyes információk:
Fabricius Gábor
reklámszakember, designer, filmes
A Republic Advertising&Branding kreatívigazgatója.
Szakmai előmenetel:
Tanulmányok
Négy évet élt Londonban, ahol elvégezte a Central St. Martin School of Art and Design filmes és "communication design" szakát.
Készített több rövidfilmet, videoklipet, reklámfilmet, filmzenét.
Szakmai pályafutás
A Kortárs Design Laboratórium és az első budapesti designgaléria, a Republic Galéria egyik létrehozója, amelynek célja a design és vizualitás társadalmi hatásainak megfigyelése, vizsgálata, közhasznú publikációja. A British Council angol kulturális évadjának kitalálója, a Nagy Britmánia című rendezvénysorozatának egyik ötletfelelőse. A marketing szakmában a [branding]? és ezen belül a [cool-brand]? fogalmának egyik hazai meghonosítója.
Politikai marketing témában publikációi jelennek meg többek között a Magyar Hírlapban és a Figyelőben.
Az egyik legnagyobb hazai [stratégiai kommunikáció]?s konferencia, a BrandFestival egyik létrehozója, valamint az Ittvan.org társadalmi célú tudatformáló projekt egyik alapítója.
Egyéb tudnivalók:
A Puha Neon Fejlövés című könyv szerzője (2009).
Kapcsolódó információ: