Kampány címe: FORSMAN & BODENFORS
Ügyfél: FORSMAN & BODENFORS
Termék: Ügynökségi weboldal
Ügynökség: FORSMAN & BODENFORS
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009 (Nevezési kategória: weboldal és microsite)
A svéd reklámügynökség megújult weboldala 2009-ben a Cannes-i Reklámfesztiválon Cyber Lions nevezésben Ezüst helyezést ért el.
A weboldal a maga nemében teljesen új szemszögből tárja elénk tartalmát. A kezdő oldalon rengeteg apró kis téglalapot látunk, és mindegyik téglalap egy-egy témának felel meg. A weboldal közepén van egy nagy kereső mező, ahová ha kulcsszót/kulcsszavakat írunk be, akkor azonnal szűkíti a kis dobozok számát a keresésnek megfelelően, és csak a releváns témákat fogjuk látni, természetesen minél kevesebb doboz marad, annál nagyobbak lesznek.
Weboldal:
http://www.fb.se