Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány: Most Interesting Man
Ügyfél: Heineken
Termék:
DOS EQUIS
Kampány készítője: EURO RSCG WORLDWIDE New York, USA
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Titanium & Integrated Lions, Bronz helyezés, 2009
 

 

 

 

 

Kampány:
A sörreklámok készítői szerint a [reklámok]? központi jelenete szép hölgyek, habzó sörrel teli korsóval. Kutatások bebizonyították, a célcsoportnak valójában van agya, és teljesen másra vágyik, mint klisékre és olcsó humorra. Érdekes, kalandos reklámokat látnának szívesen, és ennek hatására alkotta meg az EURO RSCG WORLDWIDE csapata a The Most Interesting Man In The World (MIM, A világ legérdekesebb embere) kampányt, amely arról szólt, hogy egy jóképű, férfias ember Hemingway-i stílusú egzotikus helyeken és öltözékben sört iszik, és azt az üzenetet közvetíti, hogy a sört fogyasztók érdekes életet tudhatnak, és tudnak is élni.

Eredmény:
2008-ban 21%-kal nőtt a fogyasztás, míg az import és speciális áruk forgalma nagyot csökkent az államokban. Mérések és kutatásokkal igazolták, hogy akik látták a kampányt, szívesebben választották a DOS EQUIS sörmárkát, és bebizonyosodott az is, hogy valaki minél többször látta a reklámfilmeket, annál jobban vált fogyasztóvá. A kampány weboldalának látogatóinak száma 350% -kal magasabb lett, és az átlagos látogatási idő az oldalon elérte az 5 perc 50 másodpercet.

Megoldás:
A [kommunikációs terv]? az volt, hogy a Legizgalmasabb Embert úgy mutassák be, mint a legkomolyabb hírességet. A tv reklámokban elmosták a vonalat a valóság és a fantázia között, és a nézőkre hagyták ennek a megállapítását. 30 másodperces reklámokban mutatták be az Legizgalmasabb Ember egzotikus kalandjait, és egy legendát építettek fel köré. Készítettek egy microsite-ot is a terméknek, amin keresztül közösség építése volt a cél, eseményeket szerveztek az oldalon keresztül, és a fényképeket és videókat osztottak meg.

 

Oldal: http://dosequis.com
 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta