Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Személyes információk:

Ignacio Oreamuno (costa-rica-i)

Ignacio Oreamuno - Az Ihaveanidea.org nemzetközi reklámszakmai közösségi portál alapító tulajdonosaAz Ihaveanidea.org nemzetközi reklámszakmai közösségi portál alapító tulajdonosa.



Szakmai előmenetel:

A kreatív szakember, aki megjelenésével Natalia Oreirót idézi, azon van, hogy terve minél előbb valóra váljon: létrejöjjön a világ kreatív közössége, egy olyan interaktív "agy", ahol egymásra találhatnak a szakmabeliek. Tudást és tapasztalatot megosztva virágoztathatják fel a [reklámi]?part, mivel ő még hisz benne: együtt többre vihetjük, mint egyedül. A szellemi dzsembori egyfajta melléktermékeként pedig a projekt "oldalvizén" kinevelik azt a generációt, amely új lendületet ad az időnként ellaposodó munkának, végleg hátat fordítva a sablonok világának.

 

Mindehhez Oreamuno olyan kreatív állást hagyott hátra az Ogilvy & Mather Canadánál, amely azt IBM, a Kraft, a Unilever és a Motorola révén folyamatosan lekötötte volna. A cool forgatási helyszínek, az őrült ötletek, amiket megvalósíthatott és nem utolsósorban a céges számlára vásárolt DVD- és könyv-kupacok csak ideig-óráig szórakoztatták. Szűkre szabott korlátok között volt kénytelen mozogni, noha saját bevallása szerint munkahelyén az egy négyzetméterre jutó jó arc messze meghaladta az átlagot. Ennek ellenére úgy véli, hogy ezt az iparágat sem kímélik a dilettánsok, ám a szakmát komolyan vevők számára azt tanácsolja, mivel az "idiotid-típus" minden cégnél ott van, jobb, ha megtanulunk együtt élni velük. Oreamuno biztos tudja, hiszen fiatal kora ellenére több kultúrába is beleszippantott, számos munkahelyen megfordult, igaz, öt évnél hosszabb ideig még sehol sem időzött.

 
Noha Ignacio Oreamuno szerint a szakmai végzettségét igazoló papírosok leginkább porfogóként funkcionálnak, több iskolát is elvégzett, hogy kikerülve a nagybetűsbe, újra tanulja a mesterség csínját-bínját. [PR]? és üzleti kommunikációs ismeretek megszerzése mellett diplomázott reklámtervezésből, webfejlesztésből és üzleti tanulmányokat is folytatott. 2004-ben, egy időben a biztos kreatívigazgatói állás feladásával, a kanadai Marketing Magazin beválasztotta a 30 év alatti, figyelemre méltó tehetségek társaságába. Costa Ricát hátrahagyva Hollandiában, Spanyolországban és Argentínában is tevékenykedett, jelenleg Kanadából irányítja az egyre növekvő kreatív sejtet.
 
Forrás: Brand News








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta