Bezár [x]
Már 2488 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Márkafelépítés:



Kapcsolódó információk:

Internetes Vásárlás Napja 2017-ben: november 3.

 

Az Internetes Vásárlás Napja először 2011 novemberében került megrendezésre Magyarországon. Célja az online vásárlás és a készpénzmentes, biztonságos fizetési módok népszerűsítése, előnyeinek bemutatása.

Ezen a napon a mozgalomhoz díjmentesen csatlakozó webáruházak, illetve bármilyen internetes értékesítést végző weboldalak speciális, csak erre a napra érvényes akcióval (kedvezmény, ingyenes házhozszállítás, exkluzív termék stb.) várják a vásárlókat.

 

A többszáz - 2016-ban már ötszáz - csatlakozó webbolt kínálatában az esemény website-ján lehet keresni, de természetesen a vásárlók a partnerek weboldalán navigálva is megtalálhatják az Internetes Vásárlás Napja akciókat. Azaz a gondolatmenet - formáját tekintve -  hasonlít a flash sales-t (azaz csak néhány óránkeresztül tartó akciót) bonyolító internetes oldalakéhoz, de az Internetes Vásárlás Napja oldal nem saját termékeket, szolgáltatásokat értékesít, hanem összegyűjti és rendszerezi az erre a rövid időre - 24 órára - kedvezményt nyújtó oldalak kínálatát.

 

A Facebookon elindított "Interneten Vásárolni Jó" rajongói oldal pedig egész évben segíti, informálja az online vásárlás iránt érdeklődőket. 2017 újdonságaként elindult az Internetes Vásárlás Napjához és társrendezvényeihez kapcsolódó Viber-oldal is.

 

Az évek során, választ adva a piac és a vásárlói igények változásaira, az Internetes Vásárlás Napja több márkakiterjesztést is kapott. 2015-ben indult az Internetes Vásárlás Hete vezető online boltok részvételével, amely a mindig péntekre eső Internetes Vásárlás Napjának felvezetője, és kifejezetten a bankkártyás vásárlást népszerűsíti. 2016 novemberében rendezték meg első alkalommal a GyerekPénteket és a HelloBlackFriday-t.

 

2017 akciós napjai:

  • SzabadPéntek (március 3.)
  • GyerekPéntek (május 19.)
  • Vissza a suliba (augusztus 25.)
  • Internetes Vásárlás Napja (november 3.)
  • HelloBlackFriday (november 24.)

 

A szervező a Neo Interactive digitális ügynökség, amely DotcommerceDay néven, ugyancsak az e-kereskedelem előremozdításának céljából egy évvel korábban, 2010 novemberében teltházas szakmai konferenciát rendezett. Ebből nőtte ki magát a vásárlókat és kereskedőket egyaránt megmozgató Internetes Vásárlás Napja mozgalom. 



Egyéb adatok:

Az Internetes Vásárlás Napja esemény weboldala: http://www.internetesvasarlasnapja.hu

Az Internetes Vásárlás Hete weboldala: http://www.internetesvasarlashete.hu

Facebook-os "Interneten Vásárolni Jó" oldal: www.facebook.com/internetenvasarolnijo.

A 2010-es szakmai konferencia oldala: 2010.dotcommerceday.hu.


Hirdetés


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta








Az oldalt létrehozta és üzemelteti a Neo Interactive online marketing ügynökség.

Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta