Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Személyes információk:

 

 

 

Kaszás György


kreatívigazgató és tréner
UpGrade Communications vezetője

Neo Interactive kreatívpartnere

 

 

 

 



Szakmai előmenetel:

Szakmai pályafutás:

  • 2008 - Neo Interactive, független kreatívpartner
  • 2006 - Upgrade Communications, kreatívigazgató és tréner
  • 1993–2005 - McCann Erickson, vezető kreatívigazgató
  • 1988–1992 - McCann Erickson Interpress, alapító tag, kreatívigazgató
  • 1979–1988 - Magyar Hirdető Reklámtervezési és Kutatási osztály, reklámtervező, majd osztályvezető

 

Szakterületei:



Egyéb tudnivalók:

Könyvei:

  • 2002 - A reklámtények kicsi könyve (McCann-sorozat)
  • 2001 - Hogyan törjük meg Reklámország egyhangúságát? (McCann-sorozat)
  • 2000 - A nagy adrenalinjáték – Reklámcsinálás. Amitől gyorsabban ver a szívem (Geomédia)
  • 1998 - Mondjuk (McCann-sorozat)
  • 1997 - Minden kre/l/atív (McCann-sorozat)
  • 1997 - Qxylor jelenti (McCann-sorozat)
  • 1996 - A reklám olyan, mint… (McCann-sorozat)
  • 1995 - Jó hír, rossz hír (McCann-sorozat)

 

Előadói tevékenység:


Rendszeres és nagyon népszerű előadó.

A 2009. október 13-14-én megrendezésre kerülő Internet Hungary 2009 programbeli előadásának címe: Twitterek és Facebookok! Wow, hype vagy bullshit? valamint: Y generáció és bevándorlók.
 



Kapcsolódó információ:

Kapcsolódó link:

- Neo Interactive – www.neo-interactive.hu

- Kaszás Görgy weboldala








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta