Bezár [x]
Már 2520 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: KillZone 2
Ügyfél:
SONY COMPUTER ENTERTAINMENT UK
Termék:
PLAYSTATION, KillZone 2
Ügynökség:
AGENCY REPUBLIC London, Egyesült Királyság
Díj:
Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009 (Nevezési kategória: honlap és microsite)



    


A Killzone 2 playstation játék megjelenése népszerűsítésére egy internetes kampány vette kezdetét, amely az Internet első széles körű lövöldözős alkalmazása volt. A játék lényege, hogy ha regisztráltunk, akkor a legváratlanabb pillanatokban katonák támadtak ránk a képernyőn keresztül, miközben például a google-on keresgéltünk, az amazon vagy éppen a youtube-ot nézegettük. Természetesen ilyenkor az egerünkkel lövéseket adhattunk le a katonákra, akik meghaltak, de vigyázni kellett, mert könnyen a weboldalt is „szétlőhettük”, és akkor viszont olvashatatlanná vált.
A játék indulása után három héttel 250,000 látták a bemutató videót, a hivatalos weboldalnak 120,000 látogatója volt, 14,000 játékos regisztrált, és 80,000 csatát vívtak meg az Interneten.

Weboldal: http://killzonewebgame.com/
Videó: http://www.biginteractiveideas.com/cannes_killzone/index.php?/home/item/10

 


 

Hirdetés







Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta