Ajánló
Nevéhez fűződik az első ügynökségi Google fiók létrehozása és keresőkampány futtatása (2002-ben), az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai wapkampány, az első hazai gerillamarketinget alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social média marketing kampány (Vatera Vera).
A neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító Mammutmail.com oldalt, illetve a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Patikapédia, Energiapédia, Vinopédia, Biciklopédia stb.).
Konverzió: arányszám, amely megmutatja, hogy egy adott időszakban, két egymástól különböző
célközönség egymáshoz képest milyen arányban volt képviselve a
médiumoknál.
Ugyancsak konverziónak nevezik az online marketingben, amikor egy hirdetés hatására az internetező valamilyen tevékenységet végez, azaz "konvertál" (akár átkattintás után, akár magán a hirdetésen). Konverzió lehet pl. megrendelő form kitöltése, ajánlatkérés, regisztráció hírlevélre, online telefonhívás (click to call) kezdeményezése stb.