A Nemzeti Médiaanalízis a Szonda Ipsos és a [Gfk Hungária]? közös médiakutatási terméke, amely már több mint 15 éve végez médiahatókör vizsgálatot hazánkban. Általa megismerhetővé válnak a magyar lakosság más-más szegmenseinek nyomtatott sajtóra, televízióra, rádióra, valamint internetre vonatkozó médiahasználati szokásai, valamint életmódbeli jellemzői.
A megkérdezéses kutatás éves szinten egy kb. 31.000 fős mintán történik, amelyet CAPI kérdezési technikával kutatnak le.
A kutatás a következő médiahasználati jellemzőkre terjed ki:
- sajtótermékek olvasottsága,
- rádióadók hallgatottsága,
- televízióadók nézettsége,
- mozi látogatottság,
- internet hozzáférés és használat, valamint a nagyobb weboldalak látogatottsága.
A minta bemutatása:
- havonta 2610 főt kérdeznek meg, akik
- Magyarországon állandó lakhellyel rendelkeznek
- 15+ korosztály tagjai
- e minta évi több mint 31.000 főt foglal magába
- a minta napi egyenletes eloszlású
Az adatközlés formái:
Az eredmények negyedévente frissülnek és 6 havi aggregált adatot tartalmaznak.
- A megrendelőnek a következő formákban van lehetősége hozzáférni az adatokhoz: