Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A Nemzeti Médiaanalízis a Szonda Ipsos és a [Gfk Hungária]? közös médiakutatási terméke, amely már több mint 15 éve végez médiahatókör vizsgálatot hazánkban. Általa megismerhetővé válnak a magyar lakosság más-más szegmenseinek nyomtatott sajtóra, televízióra, rádióra, valamint internetre vonatkozó médiahasználati szokásai, valamint életmódbeli jellemzői.
A megkérdezéses kutatás éves szinten egy kb. 31.000 fős mintán történik, amelyet CAPI kérdezési technikával kutatnak le.

 

A kutatás a következő médiahasználati jellemzőkre terjed ki:

  • sajtótermékek olvasottsága,
  • rádióadók hallgatottsága,
  • televízióadók nézettsége,
  • mozi látogatottság,
  • internet hozzáférés és használat, valamint a nagyobb weboldalak látogatottsága.

 

A minta bemutatása:

  • havonta 2610 főt kérdeznek meg, akik
    • Magyarországon állandó lakhellyel rendelkeznek
    • 15+ korosztály tagjai
  • e minta évi több mint 31.000 főt foglal magába
  • a minta napi egyenletes eloszlású

 

Az adatközlés formái:


Az eredmények negyedévente frissülnek és 6 havi aggregált adatot tartalmaznak.

  • A megrendelőnek a következő formákban van lehetősége hozzáférni az adatokhoz:
    • táblázatok (CD-n PDF formátumban),
    • [adatbázis (MédiaNavigátor szoftver által),
    • adatbanki]? szolgáltatás (egyedi igényeknek megfelelő adatok elemzéssel kiegészített tanulmány formájában, vagy táblázatként).

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta