Márkafelépítés:
Az Enter!Digital® a Neo Interactive digitális reklámügynökség szakmai tudásmegosztó platformja, valamint az erre felépített, védjegyezett márkája.
2013 óta digitálismédiatervezés-képzés formájában is jelentkezik.
Korábban – 2011-ben és 2012-ben –, majd 2019-ben ismét a legnagyobb magyarországi digitálismarketing-konferencia, a 2008 és 2010 között három alkalommal, teltházzal megrendezett DigitalFestival újrafogalmazása volt. Az évente jelentkező eseményen az [interaktív]? piac legtekintélyesebb szakértői cserélhetik ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről, mindezt marketingkommunikációs fókusszal. Az Enter!Digital® konferenciák konferansziéja Litkai Gergely.
Az Enter!Digital® workshopokat 2013. novemberében és 2015. januárjában a Mozsár Kávéház rendezvénytermében, 2017. januárjában a Premier Kultcafé, 2017. szeptemberében pedig a Dumaszínház színháztermében rendezték meg.
Az Enter!Digital® - függetlenül attól, hogy milyen formátumban rendezi meg a koncepciót jegyző Neo Interactive – mindig egy-egy kiemelt, konkrét digitális marketing trendre vagy trendcsoportra fókuszál. Ennek megfelelően a 2011-es rendezvény központi témája a játék és ezzel összefüggésben a gamification volt, a 2012-es konferenciáé a "screen culture" jelenség. A 2013-as workshop a digitálismédia-tervezés és a "média szentháromság", azaz a vásárolt média, a saját média és a szerzett média integrált kezelése köré szerveződött. A 2015-ös képzés témája a POGLE-modell volt, melynek lényege a vásárolt (paid), saját (owned) és szerzett (earned) média kiegészülése a kölcsönvett (leased) és a nyílt (granted) médiával. A 2017. januári workshop programjában a programozott vásárlás, a tartalommarketing, a natív hirdetés, a közösségi média legújabb trendjei, az influencer marketing és az online fejlesztési projektek marketingesek számára releváns tudnivalói jelentek meg. A 2017. szeptemberi képzés a chatmarketingről, a Viber, Messenger és egyéb csevegőplatformok adta marketingkommunikációs és sales lehetőségeiről szólt. A 2019. szeptember 4-én - a Nagy Kreatív Márkanap keretében - megrendezett Enter!Digital® pedig a márkamédiáról szól.
Az Enter!Digital® alapítója: Soós Gergely, a Neo Interactive digitális reklámügynökség alapító tulajdonosa és (2018. májusáig) ügyvezető igazgatója.
A tudásmegosztó platform kiemelt előadói voltak:
[Rubik Ernő]? – feltaláló, a Rubik-kocka megálmodója
Mario Herger – [SAP]? Labs, Szilícium-völgy
Tim Clark – SAP Global Communications
Rick Falkvinge – a svéd Kalózpárt alapítója, az első digitális kalóz az Európa Parlamentben, a WikiLeaks támogatója, és a [Foreign Policy]?? magazin szerint 2011-ben a világ 100 legmeghatározóbb gondolkodójának egyike
Gerendai Károly – a Sziget, a Costes és más sikeres vállalkozások tulajdonosa
[Pálfi György]? – rendező
Linda Jensen - az HBO Europe korábbi vezérigazatója
Gabriel Ghita - a Mastercard üzletfejlesztésért felelős régiós alelnöke
Kapcsolódó információk:
Honlap: www.enterdigital.hu
Videó Litkai Gergely humoros előadásáról a 2017. szeptemberi képzésen.