Bezár [x]
Már 2488 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Márkafelépítés:

Az Enter!Digital a Neo Interactive digitális reklámügynökség szakmai tudásmegosztási platformja,illetve az erre felépített, védjegyezett márkája.

2013 óta digitálismédia-tervezés képzés formájában jelentkezik.

Korábban - 2011-ben és 2012-ben - a legnagyobb magyarországi digitálismarketing-konferencia, a 2008 és 2010 között 3 alkalommal, teltházzal megrendezett DigitalFestival újrafogalmazása volt. Az évente jelentkező eseményen az interaktív piac legtekintélyesebb szakértői cserélhették ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről, mindezt marketingkommunikációs fókusszal.Az Enter!Digital konferenciák májusban kerültek megrendezésre, helyszínük 2011-ben az akkor debütáló Larus Központ, 2012-ben pedig a MOM kulturális és rendezvényközpont volt. Az E!D konferenciák konferansziéja [Litkai Gergely]? volt.

Az Enter!Digital workshopok ideje pedig november (2013), illetve az évalapozó képzésre adekvát január (2015, 2017), helyszínük a Mozsár Kávéház rendezvényterme (2013, 2015), valamint a Premier Kultcafé színházterme (2017).

 

Az E!D - függetlenül attól, hogy a korábbi konferencia vagy az utóbbi évek workshop formájában kerül megrendezésre - egy-egy kiemelt, konkrét digitális marketing trendre kíván fókuszálni. Ennek megfelelően a 2011-es rendezvény központi témája a játék és ezzel összefüggésben a gamification volt, a 2012-es konferenciáé a "screen culture" jelenség. A 2013-as workshopé a digitálismédia-tervezés és a "média szentháromság", azaz a vásárolt média, a saját média és a szerzett média integrált kezelése. A 2015-ös képzés témája a POGLE-modell, azaz a vásárolt (paid), saját (owned) és szerzett (earned) média kiegészülése a kölcsönvett (leased) és a nyílt (granted) médiával. A 2017-es workshop témájában a programozott (programmatic) és tartalommarketing alapú (natív hirdetés) vásárolt média, az ugyancsak tartalommarketing, illetve influencer marketingalapú saját média és social média, valamint az ezek tervezéséhez, működtetéséhez szükséges projektmenedzsment jelent meg.

 

Enter!Digital logo

Az Enter!Digital alapítója: Soós Gergely, a Neo Interactive digitális reklámügynökség ügyvezető igazgatója.

 

Az E!D 2011 kiemelt előadói voltak:

[Rubik Ernő]?

Mario Herger – [SAP]? Labs, Palo Alto, Silicon Valley

Tim Clark – SAP’s Global Communications, Philadelphia

 

A 2012-es konferencia kiemelt előadói voltak:

Rick Falkvinge - a svéd Kalózpárt alapítója, az első digitális kalóz az Európa Parlamentben, a WikiLeaks támogatója, és a [Foreign Policy]? magazin szerint 2011-ben a világ 100 legmeghatározóbb gondolkodójának egyike.

Gerendai Károly

[Pálfi György]? rendező



Kapcsolódó információk:

Honlap: www.enterdigital.hu

 


Hirdetés


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta








Az oldalt létrehozta és üzemelteti a Neo Interactive online marketing ügynökség.

Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta